poniedziałek, 19 maja 2014

Nowy numer już tuż tuż! :)

Egmont szaleje! Udostępnił wyniki konkursów i zapowiedź numeru, który będzie w kioskach dopiero za dwa dni! :D W każdym razie oto on i to co w nim znajdziemy. 



Upiorni uczniowie – Poznaj Viperine Gorgon
Historie z dreszczykiem – Mroczna plotka
Ostatni ryk mody – Złote czasy
Strasznie fajny pamiętnik – Świat Clawdii Wolf
Potworny test – Czy jesteś mroczną duszą towarzystwa?
Monstrualna rozrywka 
Prezenty z okładki: strachoskrytka na skarby!
W kioskach od: 21 maja!
Następny numer: 18 czerwca! 

Bardzo podoba mi się, że na okładce jest nowa Cleo z serii I ♥ Fashion. Zakładam, że w środku gazetki będzie dużo postaci w nowych seriach. W końcu w ostatniej była np. Howleen Creepateria. Okładka bardzo mi się podoba. Prezent również zapowiada się super więc gazeta na pewno trafi w moje łapki już w dniu ukazania się w kioskach. Czekacie na gazetkę? Kupicie ją?
~Pisała Kasia MH

3 komentarze:

  1. Ją zbieram gazetki Mh, więc ta pewnie też do mnie trafi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbierałam kiedyś te gazety. Ale komiksy to były kadry z filmików, a te całe BIO można sobie na stronie MH poczytać. Dodatki to straszny kicz ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię gazetę, zawsze kupuję :) Jestem ciekawa ,,złotych czasów".

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)