wtorek, 6 maja 2014

Iris i Manny - zbliżenia na lalki!

Witam wszystkich!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zbiżenia na nową parkę w Monster High czyli Iris i  Manny'ego.
Na wstępie nie będę się rozpisywać, ale później zacznie się litania :)

Na początek ocenię cyklopkę:


(Zdjęcie jest podpisane, ponieważ sama ja wycinałam)

Wydaje mi się, że Clops została ustawiona na tle którejś z klas. Wózek, na którym siedzi pochodzi z playsetu Straszyceum. Jest to zdjęcie ogólne, na którym będzie widać całokształt postaci najlepiej.
Ma zielonkawe połyskujące włosy splecione nie w warkocz, a w "spiraleczki".
Oczywiście jest cyklopką, czyli posiada tylko jedno oko.
Jej gałka oczna jest zielona tak samo jak pomadka, którą ma na ustach.
Sukieneczka, którą ma na sobie Iris jest w większości różowa. Ma bluzkę z długim rękawem na to biały wzorzasty top z kołnierzykiem oraz spódnicę z czarnym pasem.
Na lewej dłoni Iris ma cztery bransoletki: dwie białe i dwie czarne.
Jej buty wydają mi się podobne do tych, które należą do Draculary z serii Killer Style. Teraz trzeba czekać na wygląd obcasu.

Teraz czas na Manny'ego:

 

Niestety Manny nie jest tak widoczny jak Clops :(
No cóż...Jakoś sobie poradzę z oceną.
Lalka Minotaura ma na sobie czerwoną koszulkę z nadrukiem, który przedstawia labirynt.
Manny ma moldowane blond włosy. Jego kolczyk jest w takim samym kolorze. Twarz Taur'a jest dość ładna. Pomimo krytyki wydaje mi się, że zrobiono go całkiem dobrze.
Fajne jest to, że pomimo tych muskułów Manny może zginać ręce! 


A teraz dwa wspólne zdjęcia:

 

 

Manny i Iris wyglądają uroczo! Podoba mi się pomysł, że Minotaur ma czerwoną teczkę, a cyklopka zieloną. Mam tylko nadzieję, że nasza parka nie będzie jakaś mega trudna do zdobycia.

A co Wy myślicie o nich? Podobają Wam się? Która postać bardziej przypadła Wam do gustu? 

~Nikki



4 komentarze:

  1. Jestem romantyczką i sądzę, że przedstawiona tu miłość jest urocza i piękna ♥. Oboje zostali dobrze wykonani. Niestety marne szanse żebym ich dostała, bo mamie raczej nie spodoba się jedno oko Iris i ,, bycza twarz" Manny'ego XD (np. mojej Scarah chciała domalować oczy [ :-p], a jak zobaczyła Krewnicką stwierdziła, że ta jej głowa jest nawet ładna, ale powinna być na karku [ nie ma to jak filiozofia mamy XD])

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kupiłabym <3
    Niestety będzie to Comic Con exclusive ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś żadna z tych lalek nie przypadła mi do gustu, ale gdybym musiała wybierać to Iris.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)