czwartek, 1 maja 2014

Omówienie FF Inspired Ghouls - Ghoulia

Pamiętacie jeszcze Ghoulię przebraną za Draculaurę?
Otóż pojawiło się omówienie tej lalki:



Wielkim zaskoczeniem było dla mnie to,że te okropne zęby się wyjmuje! :)
Szkoda tylko,że ten ,,bolec'' do wciskania jest w kształcie kółka, powinien być bardziej jak linia ust.
Niezbyt atrakcyjny widok,kiedy lalka ma dziurę w buzi...
Pomimo tego,Ghoulia ma naprawdę fajną fryzurę, jest ciekawie ubrana i te zęby (lub dziura po nich) nie przeszkadzają mi tak bardzo. O wiele bardziej podoba mi się ona,niż Frankie,która jest 
przebrana za Clawdeen. Przekonałam się do niej.

Podoba wam się ta lalka? Co sądzicie o jej wyjmowanych kłach? 


4 komentarze:

  1. ładna, myślałam że będzie gorzej ;-; bym wyrzuciła te obrzydliwe kły!

    ~Klaudia K

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sobie, mogłaby być lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kły za wielkie -___-

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Kly kly kly ;-;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)