piątek, 30 maja 2014

BIO Gildy i Wydowny (I ♥ Fashion art)

Pamiętacie jeszcze 5-pack ,,Jesteśmy Monster High''? 
Występowała tam Cleo,Lagoona,Scarah,Wolny Moe i tajemnicza postać.
Okazało się potem,że jest nią Gilda Goldstag. Czy zastanawialiście się kiedyś,czy będzie miała swoje BIO?
Jeśli tak,odpowiedź brzmi,że ujrzymy je już niedługo! 
Został opublikowany jej cały art,który będzie użyty do opisu,banner i tło.
Tak więc najpierw zacznijmy od jej całokształtu:



Gilda jest nawet ładna. Chociaż wielka szkoda,że ma tak skromne ubranie. Nie ma na nim praktycznie żadnych detali. Fryzura niezbyt mi się podoba. Jest taka mało dziewczęca i podniesiona,do tego różowa...
Wolałabym,aby miała je troszeczkę dłuższe oraz naturalnie spuszczone w dół.
Dziewczyna trzyma chorągiewkę Straszyceum.

Następnie przejdźmy do baneru:

 
Do ekipy Monster High musiał dołączyć nowy grafik. Usta i oczy nie są podobne do tych,które mają wcześniej stworzone upiorki. Co nie zmienia faktu,że ma uroczą buźkę.
Tło jest świetne. Kolorowe i pełno w nim detali <3

Kolejne obrazki to tło i podkład pod imię:



 
Jak wiadomo,Gilda jest córką Złotej Łani. Nie wiem,czy zalicza się ona do potworów,no ale już dobrze.
Upiorka bardziej przypomina mi upiornego muflona niż jelenia/łanię :P Tło i podkład są bardzo ładne,podobają mi się.

W temacie posta pojawiła się też córka Arachne, superupiorka - Webarella!
Ostatnio widzieliśmy jej najnowszą lalkę z serii I ♥ Fashion. Oczywiście jeszcze jej art do tej wersji Wydowny nie był pokazywany,jednak teraz wszystko się zmieni, ponieważ pajęczyca niedługo dorobi się swojego BIO i jest tam przedstawiona właśnie w tym wydaniu!:

peppapigvevo:

EQUALLY AS IMPORTANT WE HAVE 1 HEART FASHION WYDOWNA ART
 
Opis zapowiada się świetnie. Wszystko jest raczej dobrane kolorystycznie i nic się ze sobą nie gryzie.
Art Wydowny jest tutaj naprawdę śliczny. Cieszę się,że to on został wybrany do jej BIO :)
Upiorka wreszcie się doczekała. Uważam,że powinna mieć już je dawno. Z niecierpliwością czekam, kiedy pojawi się na stronie.

Podobają wam się te BIO'sy? Który bardziej? 


6 komentarzy:

  1. Czy oni muszą robić mi na złość? Jak w końcu doczekałam się i kupiłam sobie Wydowny'e z PG to oni zmienią jej wersję Basicową na tą z "I heart fashion" Tak samo było z Howleen!
    Jestem załamana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję xD Ale przyznam,że śliczną masz Wydownę <3

      Usuń
    2. Dzięki za słowa otuchy :)
      Jedyne pocieszenie mam takie, że Wydowna nie podoba mi się w tej nowej odsłonie, wg mnie ten makijaż do niej nie pasuje

      Usuń
    3. Ja tam wolałabym PG, niezależnie od tego, która jest basiciem :P

      Usuń
  2. Jest dziewczyną, to i jej fryzura jest dziewczęca o.O. Gilda wygląda świetnie, koniecznie muszę mięć jej lalkę *-*. A Art Wyd/Web cudowny *o*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)