środa, 19 marca 2014

Wyniki z najnowszego magazynu

Czasopismo nie ,,obija się'' już,jak kiedyś. 
Dostało swoją ,,świeżą krew'' i od razu ze wszystkim dają sobie radę na czas.
Na stronie magazynu pojawiły się już wyniki z najnowszego numeru:

Monster High 3/2014

Laureatkami konkursu „Filmowa kolekcja” zostały:

Emilia Piasecka (Bytom)
Wiktoria Malek (Łeba)
Aleksandra Chmielecka (Inowrocław)
Jessica Kulik (Chojnów)
Joanna Smolik (Lanckorona)

Muszę przyznać,że jestem zszokowana. 
Już dawno straciłam nadzieję,że cokolwiek uda mi się wygrać w gazetce. 
Tym razem mile mnie zaskoczono.
Paczka z Elissabat przyszła do mnie wraz z symbolicznym dyplomem parę dni temu.
Ogólnie jestem zadowolona z poziomu organizacji,która jest teraz.
Pamiętam jeszcze,że kiedyś magazyn zalegał nam z wynikami z ok. 5 numerów.
Teraz strona uaktualnia się cały czas i nie ma żadnych spóźnień.
Gratuluję również innym zwycięzcom :)

Wygraliście coś? Braliście udział w tym konkursie?


11 komentarzy:

  1. Alekso, chciałabym ci zwrócić uwagę, że po przecinku zawsze jest spacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwracać możesz ;3 Piszę tu już ponad rok i jeszcze nikt nie miał mi za złe,że zawsze i wszędzie nie robię tego. Już się przyzwyczaiłam, wybacz ^^

      Usuń
    2. Dobrze, że nie odebrałaś tego jako hejt ^^

      Usuń
  2. Gratulacje dla Ciebie Alekso i dla wszystkich zwycięzców! Ja też mam Elissabat,bo sama sobie kupiłam,więc wiem jaka jest śliczna. Jeszcze raz gratuluję.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem tą Wiktorią Malek. Ja otrzymałam Clawdię!!!!!! Jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandra Chmielecka - Inowrocław, yep? C: Gratuluję wygranej, Elissabat jest śliczna. ;__;

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara z ciebie ;) Ja brałam udział, ale nie wygrałam :c też powoli tracę nadzieję, że coś wygram

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bałam udział, ale nic nie wygrałam ;( Miałam takie propozycje: 'Szmaragdowe Oko' i 'Tajemniczy Sarkofag'. A ty jakie miałaś pomysły? (Jestem ta Jagoda z Inowrocławia)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)