wtorek, 18 marca 2014

Neightan na okładce 2D?

Każdy już pewnie widział okładkę filmu FF.
Jednak czy zastanawialiście się,jakby ona wyglądała,gdyby była w 2D?
Otóż jedna z zagranicznych gazetek miała reklamę zapowiedzianego Freaky Fusion:

Najdziwniejsze jest to,że na tej okładce jest Neightan,a na normalnej,którą poznaliśmy wcześniej,nie ma po nim śladu. Do tego,cały wygląd nabrał takiego ,,dziecięcego, nieprofesjonalnego'' wyrazu, jakby rysował to jakiś fan. Ogólnie wolę tą pierwszą. Okładka tego filmu chyba zasłużyła na miano ,,najbardziej problemowej'' w całej historii MH. Najpierw zasłonięcie ,,F,C,A!'' znaczkiem,potem złe umieszczenie na pudełkach lalek,a teraz to.
Myślę jednak,że to tylko reklama i raczej ta pierwsza wersja zostanie wydana.
To samo było chyba z Ghouls Rule.

Podoba wam się ta okładka? Jak myślicie,co tu robi Neightan?


8 komentarzy:

  1. Także wolę pierwszą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że tego nie wydadzą. Okładka 3D jest dużo ładniejsza.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże,jak dadzą mi taki zawód jak z okładką 13 wishes,to bojkotuje Mattela.Jak zobaczycie chłopaka na ulicy żebrzącego o pieniądze na samolot do USA,proszę,sypnijcie mu grosza. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grosz mogę XD Łaaaał, żyjesz -o-

      Usuń
    2. A czemu miałbym nie żyć ?Jestem bardzo aktywny tylko nie w sferze mh.

      Usuń
  4. Okładka płaska niczym ja XDD I może sb być płaska, ale te ryje to trochę krzywe ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się nowa okładka ;/ mam nadzieję, że zostaną przy tym e 3D!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)