niedziela, 2 marca 2014

Nowe znaki towarowe?

Parę dni temu zostały zarezerwowane nowe znaki towarowe. 
Są przeznaczone prawdopodobnie dla następnych lalek Monster High

Nowe postacie to:
Casta Fierce i Kiyomi Haunterly 

Ogólnie nie mam pojęcia kim mogą one/oni być.
Pierwsza nazwa wskazuje mi raczej na dziewczynę, to samo druga.

Casta to chyba raczej kotołak. 
Wystarczy,że poprzestawia się literki i wyjdzie ,,Catsa'',do tego 
jej nazwisko ,,Ostra/Zacięta'' też mi pasuje do tego potwora. 

Na Kiyomi nie mam pomysłu. Może to kolejna gwiazda Hauntlywood?
,,Haunt'',to po prostu ,,nawiedzać/prześladować''.
Choć może być to równie dobrze duch,jednak nie wiem dlaczego ,,pachnie mi tu'' łowcą potworów...
Imię chyba się na nic nie tłumaczy,choć kiedy dla upewnienia wpisałam to w tłumacz, to ,,Kiyo'' przetłumaczyło mi się na ,,szczegółowy''. Szczegółowy prześladowca?
Krążą plotki,że będzie japońskim duchem.

Podobają wam się zapowiedziane postacie? Jak myślicie,jak będą wyglądać i kim mogą być? 


32 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że Kiyomi to po prostu imię, bez zbędnych tłumaczeń :3 E anime Death Note pewna postać nazywała się właśnie Kiyomi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz ją?! *o* Też uważam, że... Eee... Nie jest najlepszą postacią xD

      Usuń
    2. A bo ja akurat widziałam, że ty znasz DN...

      Usuń
    3. Jak mogę nie znać? Fullmetal Alchemist chcę jeszcze obejrzeć, no ale... MLP się samo nie obejrzy.

      Usuń
    4. A znasz Kuroshitsuji? :3

      Usuń
    5. Po obejrzeniu Death Note szukałam jakichś Anime i trafiłam na ten tytuł. Chciałam obejrzeć, no ale MLP ^.^

      Usuń
    6. Obejrzyj Kurosa, super jest :3 (po MLP, oczywiście) :D

      Usuń
    7. A Mirai Nikki widziałaś? :3

      Usuń
    8. Ja oglądałam Mirai Nikki :P Genilne , ale meega psychiczne xD

      Usuń
    9. Najlepszy był dwunasty! xD
      -Transformacja rajstop! xD

      Usuń
  2. aww, nie mogę się doczekać! *_*
    kiyomi to napewno japoński duch, a casta to napewno kotołak :) kolejna kotołaczka! :D ale nie za dużo tych kotołaczek? mogliby dać jakiegoś potwora morskiego albo... hmm... wilkołaka ale niepochodzącego z rodziny wolf. może szarą wilkołaczkę/wilkołaka. czekam na postacie z niecierpliwieniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tych kotołaczek?!!! Lepiej by zrobili lalkę Romulusa. A duszyca... Zapowiada się ciekawie...

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Casta może być tą czarownicą pokazywaną na zdjęciach promocyjnych Toy Fair (tak sądzę, że to był Toy Fair xD), a jeśli chodzi o Kiyomi, to jeśli szukać na siłę, jest to owoc podobny do pomarańczy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo Casta Fierce pochodzi od albumu Beyonce xD (I am... Sasha Fierce)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, głównie z tego albumiku pochodzi imię mojej postaci z EAH XD Bey. z Gagą miała 2 fajne kawałki,więc okazyjnie też jej słucham i mi się imię spodobało <3 W sumie... Fierce... Nawet nie pomyślałam O.o Może? :D KOTOŁACZKA BEYONCE *O* Czekam na obie panny <3

      Usuń
  6. Castle - zamek. Mi się tak skojarzyło ;). I pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy wyniki BR4???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam,że byłam na wyjeździe i dziś zmordowana wróciłam XD Pisałam o tym,że będą w następny weekend :)

      Usuń
    2. To fajnie,bo nie ogę się doczekać ^.^

      Usuń
  8. ja mysle ze casta to ta zielona czarownicca a kijomy zapowiada sie ciekawie chcialabym sie ciebie spytac jaka jest towja ulubiona postac ze kamera strach akcja i zakrecona fusion bo moja ze ksa to skrot viperine gorgona a z fuzjji bonita femur a i prosila bym o jeszcze jedno czy dyla kiedys wroci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wróci. Została zwolniona. Już był jej pożegnalny.
      Ze F,C,A! to najbardziej z nowych postaci podoba mi się Elissabat <3,a z Fuzji... chyba Sirina.

      Usuń
    2. aha wwtakim razie dziekuje za odpowiedz i zycze powodzenia w prowadzeniu blogu

      Usuń
  9. Dacie zdjecia tych nowych ?? C;

    OdpowiedzUsuń
  10. Casta to czarownica .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Mądrujesz się pod postem z miesiąca przedgdy wszystko jest jasne.
      ALEŚ TY MĄDRY :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)