piątek, 14 marca 2014

Kolejna dawka ,,F,C,A!''

Jesteście ciekawi jak wygląda ekran startowy,kiedy uruchamia się film?
Właśnie wczoraj pojawiły się screeny jak wszystko wygląda:

 
 
 
 
Ogólnie wszystko mi się podoba. 
Ekran startowy jest kolorowy,ozdobiony,postacie również wyglądają super.
Upiornie podoba mi się motyw kliszy filmowej <3

Następna rzecz z filmu,to coś w rodzaju ,,bestów''. 
Widać tam obrazki i krótkie podpisy:
 

 
 
 

Na sam koniec zostały mi jeszcze do przedstawienia parę obrazków Operetty i Abbey z filmu:
 
 
 
 
Aktualnie nic nie wnoszą do fabuły. No,może dowiadujemy się z nich,że czerwonowłosa upiorka lubi przebywać na żyrandolach XD

Podoba wam się ekran startowy? Co sądzicie o reszcie obrazków?


8 komentarzy:

  1. bardzo bym prosila o dodawanie kawałków filmów gdy będą sie pojwiać nie moge juz się doczekać by kupic kamera strach akcja na ddv

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to Menu. Czekam na film!!!

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksa,zaprosiłam Cię do znaj na MSP. Jestem cat and dog. Przepraszam za te dziwne wiadomości. Coś mi się ostatnio robi z tymi krzyżykami

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg XD Wszyscy mnie zapraszają,a jak wchodzę,to zaproszeń nie ma O.o
      Ola0707XD <--- na pewno mnie zaprosiłaś? :P Taka w kitce,czarno ubrana,w dymku mam cytat taki XD

      Usuń
  4. Dziwisz sie z tym żyrandolem ?Sama mówiła że "Skakałam po żyrandolach,zanim nauczyłam się raczkować" XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak. Na pewno zaprosiLam Ciebie.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow macie świetnego bloga :) oby tak dalej ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie, że dodajesz tyle nowości o FCA :) Dzięki temu zaspokajasz moją ciekawość ;) Piękne screeny

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)