wtorek, 11 marca 2014

Co ujrzymy w pierwszych minutach F,C,A!?

Film F,C,A! ma być już jutro dostępny na iTunes!
Co się dziwić,że pojawiły się już screeny z pierwszych minut.
Zaraz po podstawowym ,,wstępie'' ujrzymy to!:

 
Ah! Kocham tutaj Draculaurę! Ten wzrok i napis jak ze ,,Zmierzchu'' :*
Wszystko podkreślają rozwiane kitki. Wszystko tu mi się podoba.

 
Nie mogę się napatrzyć <3 Cleo ma tu naprawdę królewską pozę.
Do tego jest jej twarz rozmyta w tle. Obok księżniczki jest już czekający na nią tron i sługi.

 
To jest nasza Clawdeen? Wygląda niezwykle dorośle.
Jej zadziorny uśmieszek idealnie tu pasuje :)

 
Jeśli chodzi o Robeccę, nie zrobiła na mnie zbyt dużego wrażenia.
Myślę,że się z nią nie wysilili. Całość jest ładna,ale... nudna.

 
Z mola książkowego na gitarzystkę? Czemu nie!
Ghoulia ma pomysł na siebie,wszystko jest jak najbardziej ok :)

Strachu jako Indiana Jones?! Bardzo mnie to rozbawiło. 
Ciekawe,a za razem zaskakujące rozwiązanie. Wygląda super ^^

 
Frankie ma zadatki na zostanie gwiazdą filmu science-fiction. 
Podoba mi się :D

 
Na sam koniec zbiorowe zdjęcie upiorek.
Szczerze mówiąc,przestraszyłam się Clawdeen!
Wyszła tutaj,jakby miała puste oczodoły ;-;
Reszta grupy prezentuje się niezwykle przyjaźnie,wszystkie są uśmiechnięte.

Nie mogę się doczekać! Zapowiada się upiornie <3

Podoba wam się to,co znajdzie się na początku F,C,A!? 
Jak myślicie,jaki ,,plakat'' wyszedł najlepiej? Czekacie na pełny film?


10 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podoba dracualura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Clawdeen wygląda tak, jakby opętały ją demony ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie ,,plakaty" z monsterkami są stylizowane na plakaty z filmu i clawdeen ma plakat z igrzysk śmierci *.*

      Usuń
  3. Przepraszam, że ja tak niegrzecznie, ale powinno być chyba ,,ujrzymy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam,mój błąd xD Poprawione XD

      Usuń
    2. No,w tytule źle,dalej dobrze. Weźcie mnie tu skumajcie xDDDDDD

      Usuń
  4. Najładniejsze plakaty z Draculaurą i Clawdeen. A jak zobaczylam Stracha to się prawie popłakałam ze śmiechu XD

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  5. Clawdeen wygląda ja k jakiś elf i chyba strzela z łuku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Clawdeen to chyba królowa Zuzanna z Narnii 'o'.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)