piątek, 7 marca 2014

Base Revolution 4 - wyniki!

 
Wiele osób pewnie z niecierpliwością czekało na ten post ;)
Dostałam od was mnóstwo oszałamiających prac!
Ciężko mi było wybrać tylko miejsca podiumowe,więc przyznałam również 4 wyróżnienia.
Zacznijmy tym razem od końca: 
 
Pierwsza praca,którą omówię,należy do R. Kocurek11. 
W twojej pracy niezwykle podobają mi się włosy. Świetnie je zrobiłaś <3
Niestety przesadziłaś trochę z dołem sukienki. Prawa strona jest trochę dłuższa od lewej i jest w tym trochę asymetrii. Poza tym,wszystko jest naprawdę śliczne ;)

 
Tu podobał mi się pomysł,by okrążyć linię bazy i ją trochę pogrubić.
Banalne,ale oryginalne ;) 
Strój jest bardzo ładny. Nie mam zastrzeżeń.

Nie wiem co cię podkusiło z takim cieniowaniem XD 
Na bluzce i na włosach prezentuje się to całkiem dobrze,ale spódnica 
ma większe przerwy i się tak ładnie nie spaja jak reszta.
Do tego,za mało mi tu urozmaicenia. Może jakiś dodatkowy kolor ożywiłby tę postać? :)
Praca sama w sobie ładna,zasłużyłaś na to miejsce^^

Praca jest prześliczna,tylko razi mnie tu to cieniowanie. 
Jeśli trochę poćwiczysz,na pewno będzie jeszcze lepiej ;)
Gratuluję^^

 
Bardzo kreatywna praca <3 Całokształt niezmiernie mi się podoba,jedynie 
mam małe ,,ale'' do ogona. Jest o wiele za jasny,cieniowanie jest ok,ale te 
płetwy jakoś też do mnie nie przemówiły.

 

 
Mamy tu remis! W pracy maja2001 bezapelacyjnie pokochałam włosy i ubranko,
Derek Charming ma natomiast świetne cieniowanie oraz pomysłowy strój.
Nie mogłam się zdecydować które bardziej zasługuje na drugie miejsce,dlatego musicie się jakoś podzielić :P


 
No i wyczekiwane 1 miejsce!:
 
Uwielbiam cieniowanie w pracach Zuzella96,postać jest zrobiona 
bardzo starannie,ciekawie,podoba mi się <3
Dałabym tu może trochę jaśniejszą skórę,bo postać wydaje się strasznie ciemna,ale poza tym jest ok.

Rochelle może i nie ma najlepszego cieniowania,ale całokształt straszliwie mi się spodobał.
Ubrania i włosy dają efekt,jakby się błyszczały *.*


No,to by było na tyle. 
Gratuluję i wygranym i przegranym,życzę powodzenia również w następnych konkursach!
Pragnę się tylko wytłumaczyć późnymi wynikami. Otóż dostałam chyba z 3 prace,wysłanych ,,na styk''.
Ja już dyplomy,bo już myślałam,że nikt już nie odda,a tu pach i wy xD
Do tego dostałam chyba 3 prace wysłane po czasie. Ludzie! 
Nie warto wysyłać na ostatnią chwilę ;)

Ogólnie poziom mi się podobał, ilość prac była wystarczająca,więc naprawdę spisaliście się.
Na koniec oczywiście wszystkie prace:









26 komentarzy:


  1. Prace piękne !!!
    Pozdro dla zespołu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ♥

    Dziękuję za 1 msc.

    Gratuluję wszystkim. Naprawde wszystkie prace są zajebiste i propsy dla was Słodziaki ♥

    ~Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koksisz! Zazdroszczę talentu ;) Razem z Rochelle jesteście nie do pokonania...! XD

      Usuń
    2. Masz super talent, gratuluję :)

      Usuń
    3. Twoja praca jest najlepsza!! :)

      Usuń
    4. I wykonanie, i sam projekt są cudne ;>

      Usuń
  3. A czy w następnej edycji będę mogła wziąć udział? Proooooszę, bo będę "OOOOOOOoooooooooOOOooooOOO" z Emeraldowego Słorda straszyć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :< Potem się pruć czytelnicy bd,że szans nie mają najmniejszych XD

      Usuń
    2. To też wezmę udział, wtedy będzie rywalizacja między mną a Lorr, i niech już nie mówią, że nie nie ma konkurecji XD

      Gash, ale to nieskromne było XDD. Nie bierzcie do siebie, taki żarcik xD (który zostanie niezrozumiany i będą hejty, heh). Zuzella zrobiła przegenialnie *-*. Ciężki orzech do zgryzienia, że się tak pobawię w frazeologizmy XD Drugie 1 miejsce ma boskie wykonanie włosów. W sumie dużo bardzo ładnych. Się postarali, cFFaniaki :3

      Usuń
  4. Właściwie to bardzo mi zależało,żeby cała postać była jednego koloru xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne prace! Gratuluję zwycięzcom i życzę powodzenia przegranym.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudne prace na 1 i 2 miejscu po prostu idealne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie, wielkie dankeszyn :D Gratulacje dla innych oszałamiających prac *-* Wszystkie prace mnie oczarowały *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne o.o WOW włosy super wgl to cieniowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam to cieniowanie Rochelle *.* maja2001 zrobiłą mega włosy *.*

    Zrób następną edycję w giiimpieee...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki i gratulacje dla innych ^^
    Aż ściągnęłam sobie dyplom (ps. fajna nazwa pliku xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam durne nazwy ;3 Wtedy mi łatwiej zapamiętać,a jak mam np. 3 Rochelle,to już kicha XD
      Więc inne wymyślam XD

      Usuń
  11. ta cała Rochelle Love użyła gimpa bo na paincie nie da się zrobić błyszczących rzeczy bo moja kuzynka jest specjalistką i mówiła że tak sie nieda więc powinna być wyrzucona !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalistka Paint'a? Ściemniasz. Nie ma czegoś takiego. W Paintcie można zrobić ładne prace, ale jest to czasochłonne.

      Usuń
    2. Mnie też wydaje się, że to praca robiona w Gimpie ;/

      Usuń
  12. To jest EFEKT błyszczących rzeczy,nie błyszczące rzeczy...
    Jeśli nie umiesz przegrywać,proszę o nie branie udziału w naszych konkursach.

    OdpowiedzUsuń
  13. która praca jest Zuzelli96 a który jest Rochelle Love?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzelli to chyba ta po lewej. ;)

      Usuń
    2. Lewa Rochelle, Zuzella ta z ciemną skrórą :3

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)