środa, 5 marca 2014

Już w kwietniu!

Polskie fanki ,,Przyjaciółek'' doczekają się czwartej części książki!
Premiera już 30 kwietnia ;)

Pajęczyca, nowa towarzyszka dzielnych i rezolutnych straszyciółek, powoli rozjaśnia tajemnicę kolejnego straszliwego niebezpieczeństwa grożącego Monster High. Okazuje się bowiem, że potwory ze Starego Świata połączone przez tajne stowarzyszenie pragną zmienić straszyceum w więzienie! Na szczęście Rochelle Goyle, Robecca Steam i Venus McFlytrap znajdują sojuszników... los szkoły znowu leży teraz w ich rękach!

Empik już zapowiedział się,że książkę będzie można kupić m.in u nich.
Na ich stronie zdradzono,że następna,polska część będzie nosić tytuł ,,Przyjaciółki na zawsze razem'':

 

Osobiście posiadam tylko dwie pierwsze części,ale mam zamiar zdobyć jeszcze tą i trzecią ;)

Czekacie na tą książkę? Czytacie ,,Przyjaciółki''?


7 komentarzy:

  1. Ja nie czytam Przyjaciółek, mam pierwszą część, ale nie chce mi się czytać. Ogólnie, serie o MH stają się powoli pospolite, bo np. pierwsza część pierwszej serii o MH była zaskoczeniem i odbiegnięciem od normy. Te stają się mniej kreatywne, nie muszę czytać, aby to wiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie!!! Mam wszystkie trzy części i czekam ze zniecierpliwieniem na czwartą.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie seria Przyjaciółek jest... zbyt dziecinna.Lepsze były książki Lisi Harrison.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam obie i zdecydowanie też wolę Lisi. Czcionka w książkach jest mniejsza,do tego pisała więcej i ciekawiej. Chciałabym,żeby jeszcze jakąś książkową serię MH stworzyła :) Gitty nie jest wiele gorsza,ale jakoś za szybko mi się wszystko czyta. Ledwo wstęp,a już pół książki XD

      Usuń
  4. mam pierwszą część ale jest o wieeeeeeeeeeelllllllleee nudniejsza od książek Lisi Harison. a trzcionka taka wielka że przeczytałam w pół godziny całą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisi Harrison znacznie lepsza ale autorka przyjaciółek rownież ładnie pisze xDD ^.^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)