czwartek, 13 marca 2014

Screeny z ,,F,C,A!' - ciąg dalszy

Cóż,ponieważ parę fanów MH pobrało już najnowszy film na iTunes,pojawiło się wiele obrazków,które pochodzą właśnie z ,,F,C,A!'' :)

 
 
Mamy tu dwa screeny Operetty. Najwyraźniej coś planuje. Podejrzewam,że zobaczymy to mniej,więcej na początku filmu,ponieważ upiorka jest jeszcze w szkole i w swoim podstawowym ubraniu.

 
Następny obrazek przedstawia zapatrzone gdzieś w dal Clawdeen,Cleo,Robeccę i Viperine.
Zaraz! Czemu kuzynka Deuce'a nie posiada tu okularów? Nie zamieni pozostałe dziewczyny w kamień?
Może być to też zwykły błąd grafików lub tylko chłopak Cleo potrafi zmieniać potwory w kamień.
To samo jest z Viperine,ona ma kły,a jej kuzyn nie.

 
Co tu robi ten tajemniczy list? Myślę,że to jest właśnie ujęcie z ucieczki Elissabat.
Widać,że na coś się szykuje.

 
Kolejny obrazek wampirzycy. Trzyma ona legendarne ,,Serce Wampira''. 
Jest wyraźnie zmartwiona. Domyślam się,że obmyśla tu plan,jak ukryć skarb.

 
Kompletne pomieszanie serii. W filmie nie tylko Spectra będzie występowała w ciuchach z serii Picture Day.
Widać tu Abbey i Operettę oglądające film. Zapewne z udziałem Elissabat.

 
Następny wątek o aktorce z Hauntlywood. W tym ujęciu szuka jakiejś książki.

 
Elissabat chyba bardzo lubi pisać lub... wysyła listy do taty Robeccy! :o

 
Najwyraźniej wampiry też mają pryszcze. 
Wampirzyca w młodości nie była doskonała i nie posiadała nieskazitelnej cery.

its-viperinegorgon:

Woah, lol

XD
Tu postać z tła trochę... niekorzystnie wyszła.
Sama zadaję sobie pytanie ,,Co ona wyprawia?!'',ale nadal nie mam pojęcia 
kim jest i czemu robi ten ,,dziubek''. 

theboogie-mans-daughter:

letspiritsfly:

cerisehatter819:

Oh Cleo… XD

The REAL queen

OMG she really knows how to command!!
 
Historyjka z Cleo. 
Przyznam się,że uwielbiam momenty,gdy się rządzi. Fajnie to wygląda ;3

Yeah, sure, let’s go with that.
Na sam koniec ,,komiks'' Viperine. 
Mogliśmy go oglądać już na zapowiedzi. Upiorka załatwia wejście reszcie.

Ogólnie moja ciekawość i chęć obejrzenia ,,F,C,A!'' wzrasta z każdym obrazkiem <3
Chciałabym go obejrzeć od razu ^^

Podobają wam się obrazki z filmu? 
Nie możecie się doczekać obejrzenia całego ,,F,C,A!''?


5 komentarzy:

  1. o mój Ra^.^ nie mogę się doczekać. Każdy screen podwaja moją ciekawość co do filmu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie jestem autorką bloga najlepszy blog o monster high, ten blog należy do mojej koleżanki, a ja tylko chciałam ją zareklamować, możecie to sprawdzić i zobaczyć, że ja nazywam się Maja Mazur, a ona victoriascaris2003! Nie czepiajcie się jej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona czyta twojego bloga i to dzięki tobie zaczeła pisać swojego bloga. Ja nie chciałam cie obrazić jak chcesz to ja mogę usunąć swoje konto ale za nim to zrobię to wszystko odwołam ale daj jej spokój i powiesz że to nie autorka bloga najlepszy blog o monster high tylko jej koleżanka napisała to żeby jej koleżanka miała kilka pierwszych fanów!!!!! PRZEPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy fani którzy to czytają nich wiedzą że ja tylko chciałam pomóc koleżance tak na prawdę twój blog jest fantastyczny!!!!!!!!!!!! PRZEPRASZAM!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,przyjmuję przeprosiny,ale mam jeszcze dwie sprawy:
      -Niech zmieni nazwę bloga,bo to uwłacza nam i innym bloggerkom o MH
      -Niech od nas nie kopiuje,bo to widać,które screeny są nasze,a które nie.
      A... i tego bloga prowadzą DWIE osoby,nie jedna... Tak nawiasem.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)