poniedziałek, 3 marca 2014

Aktualizacja strony MH na Egmoncie

Niemożliwe stało się możliwe! 
Egmont w końcu zabrał się za aktualizację strony gazety MH!
Prawdopodobnie jest to spowodowane przez Joannę Malinowską,czyli nową
redaktor prowadzącą (w imieniu fanów: Dziękuję!).
Zacznijmy od bieżącego numeru:


Okładka ładna, zdecydowanie bardziej pomysłowa. Fajna koncepcja z ''xoxo''.
Ogólnie gazeta wygląda naprawdę bardzo zachęcająco.
Prezentem są błyszczyki - typowy upominek, jak na magazyn, ale najważniejsze, że uniwersalny.

W bieżącym numerze:
Upiorni uczniowie  Poznaj Dyrektor Głowenię Krewnicką
Historie z dreszczykiem Impreza z zaskoczenia
Ostatni ryk mody  Potwornie romantyczna moda
Strasznie fajny pamiętnik – Świat Stracha
Potworny test  Czy jesteś romantycznym potworem?
Monstrualna rozrywka 

Pojawiło się również kolejne wydanie specjalne. Jak się okazało, było dostępne w kioskach od 31 stycznia, jednak, przez brak aktualizacji, większość osób po prostu o tym nie wiedziało.
Okładka wygląda następująco:


A poniżej parę łamigłówek:



I to, na co wszystko czekali, czyli wyniki konkursu.

Wydanie specjalne 6/2013

KONKURS: POTWORNY QUIZ

Pamiętnik i długopis Monster High:

Jagoda Skowrońska (Tychy)
Magdalena Czarnecka (Olsztyn)
Julia Kęsak (Brody)
Laura Bieńkowska (Elbląg)
Julia Wdowiak (Turek)

Lalki Monster High z serii „Upiorki żyją”:

Anna Florczak (Poznań)
Marika Minkiewicz (Koszalin)
Klaudia Łukaszyk (Nowy Tomyśl)
Agnieszka Kochańczyk (Gliwice)

Lalki Monster High z serii „Upiorne lekcje”:

Laura Grzebińska (Zgierz)
Hanna Janicka (Człuchów)

Pokazałabym Wam resztę, jednak nie mogę pobrać.
Jeśli tylko to mi się uda, z pewnością Was o tym poinformuję.

Cieszycie się z aktualizacji strony?


10 komentarzy:

  1. Jak zwykle nic nie wygrałam :)
    Ja programu nie mam do pobierania :c
    Musimy liczyć na ciebie :P
    Choć... chyba w tych konkursach nie brałam udziału. Z którego to numeru? Bo mi bardziej okładki mówią niż 6/2013 xD Chyba jakiś stary,nie? JAK DOBRZE,ŻE WRESZCIE EGMONT RUSZYŁ DVPĘ <3 Kocham cię nowa redaktorko :D xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nic. Może trzeba poinformować ich o błędzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, pytanie do Ally ^^
    Kiedy wyniki BR'u? Bo ja czekam i czekam,a jestem ciekawa kto tym razem wygrał i jakie prace są ^^ Ach,no i oczywiście czy coś zajęłam (Hahahaha.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi naprawili ;) Wywiązali się ^^ Mówili wieczorem - jest :D
      Ponoć jakaś poważna awaria,że nawet TV cyfrowej nie było ;x Nie tylko u mnie. Ciotka też nie miała, kumpela też XD

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o BR. Wyniki w weekend będą raczej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa,no weź ;-; Łaj tak późno? ._. Ale czekam xD

      Usuń
  5. Jejku nicz nie wygrałam XDDDDD Bk z życia lol >.<

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)