niedziela, 2 marca 2014

Znalazł się?

W filmie F,C,A! prawdopodobnie ma wystąpić ojciec Robeccy!
Jest już gif,gdzie Viperine zderza się z nim:

 

Myślę,że odegra on większą rolę,ponieważ Elissabat zawdzięcza mu swoją ucieczkę.
Mam jednak pewne zastrzeżenia co do jego wyglądu. 
Powszechnie był uznawany za normalsa,a tutaj widać,że jest właściwie robotem :o
Hexiciah Steam był już pokazywany na zapowiedziach,jednak wtedy nie było wiadomo,że to on.
Po ucieczce Elissabat,stworzył on swoją córkę i zniknął. Nie rozumiem tylko,czemu nagle tu jest.
Z książki wiadomo,że Robecca bardzo za nim tęskniła,rozpaczała,a widzimy tu,że
zaginiony ojciec żyje sobie beztrosko w Hauntlywood...
Trochę to okrutne :(

Podoba wam się tata Robeccy? Myślicie,że to na pewno on?
Jak myślicie,co będzie robił w filmie?



11 komentarzy:

  1. Na zapowiedziach angielskich był pokazany on, ale nie wiedziałam, że to ojciec Robeccy. W jednym zwiastunie było pokazane, że jest reżyserem, ja tak przynajmniej wywnioskowałam, bo mówił w jednym momencie "i cięcie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj widziałam tego gifa na Trumblr'rze :o Ale nie wiedziałam, że ten gość to ojciec Robeccy 0.o

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba w ciąży jest ;o bo reszta ciała chuda a brzuch gruby XD jakoś niepodobny do córki..
    chcę żeby też inni ojcowie/matki byli pokazani w odcinkach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robecca jest jego córką tak jakby ,,adoptowaną''. Ją zmontował. Nie musi być podobny. To samo się tyczy Frankie :P Draculaura również nie musi być do taty podobna,ale do mamy już raczej powinna być ;) Cleo,Clawdeen,Deuce,Twyla i Lagoona już powinny być do rodziców podobne :P

      Usuń
  4. Wygląda jakoś groźnie. Nie sądziłam,że to tata Robecci.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jej okulary spadły! I jesteście pewne,że to Hexicah?

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham viepirine gorgon to moja ulubiona postac z monsyer high co do niej to na tym giwie jest sliczna ale tata robeccy staem mi sie nie spodobal tak jak napislala sweet draculaura to chyba racja ze to nie on a przeciez na trailerach inaczej wygladal niz tu

    OdpowiedzUsuń
  7. On wgl do Robekki nie podobny xD

    OdpowiedzUsuń
  8. A zauważył ktoś,że on jest nakręcany ;-)? Ma z tyłu coś takiego co się kręci i robocik chodzi XD.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)