sobota, 5 listopada 2016

Nowe filmiki na kanale

Ostatnio na kanale Monster High pojawiły się nowe filmiki z użyciem lalek. W pierwszym Lagoona robi szkolny DIY, a drugi to kolejny odcinek Stop Motion z Frankie w roli głównej.


Szkolne DIY z Lagooną było chyba najciekawsze do tej pory. Możemy zobaczyć jak zrobić różne ozdoby używając muszelek i muszę przyznać, że wyszły ładnie.


Stop Motion z Frankie też było jednym z lepszych odcinków. Wszystko się trzymało i było nawet ciekawe. Teraz dopiero zauważyłem, że Stop Motion zastępują nam zwykłe odcinki, mimo to mam nadzieję, że rysunkowa wersja (chociaż nie najlepsza) niedługo zostanie przywrócona.

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie prowadzicie nowinek o Ever After High... Wasz blog ma na bieżąco dodawane posty a na blogu o EAH niestety nie. Pozatym Wy jesteście lepiej zorganizowani. Chciałbym, żebyście pisali także o innej serii Mattela. Było by fajnie, Matthew mógłby się tym zająć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy kiedyś blog o tematyce Ever After High o pokrewnej nazwie My Ever After High. Ekipa jednak się wykruszyła i blog został oddany, bo zwyczajnie nie wyrabialiśmy się, a ja nawet tej serii nie lubiłam. Ten blog był od zawsze w całości poświęcony Monster High i raczej tak zostanie, ale miło, że doceniasz naszą pracę ^_^

      Usuń
    2. No cóż szkoda, ale mimo wszystko to i tak jesteście prężnie działającym blogiem, jeden z polskich fanowskich blogów o EAH pomimo kilku redaktorów nie działa sprawnie, a oni sami nie zawsze są uprzejmi wobec czytających. Inny poświęcony zupełnie seriom Mattela EAH, MH i SHG został ni stąd ni zowąd zamknięty. Rozumiem jednak, że nie będzie Wam sprawiać przyjemności pisanie o czymś czego osobiście nie lubicie. Dzięki i pozdrawiam 😊

      Usuń
    3. Fajnie by było znaleźć serie o swoich ulubionych seriach w jednym miejscu. Ja lubię Monster High za oryginalność, wariacie na temat potworków,wzywanie do równości i tolerancji oraz śliczne wykonanie lalek. Serię Ever After High za nawiązanie do losów bohaterów baśni, namawianie do wykraczania poza scenariusz monotonnego życia, śliczną oprawę graficzną każdego odcinka i filmu, za przecudnie wymyśloną fabułę oraz piękne lalki (które teraz stają się mniej dopracowane). Super Hero Girl nie zdążyłem jeszcze polubić i jak na razie nie podoba mi się w niej grafika odcinków i wykonanie lalek - bohaterki powinny być bardziej charakterystyczne. Lubię być na bieżąco z nowinkami, ale nie lubię ich sam szukać aktualności - dlatego lubię Wasz blog. Szkoda tylko, że nie zdecydujecie się poszerzyć horyzontów o inne serie. Ja będę czytać Wasz blog dalej i liczę, że nie przestanie istnieć wcześniej niż seria MH, mam nadzieję, że to niemożliwe... 😃😁😁

      Usuń
    4. Też lubię EAH, ale jeśli przyjdzie mi opisywać serie niskobudżetowe lub Everki-bobaski, załamię się xD
      Niskobudżetowe MH jest już dla mnie niczym strzał w kolano c':

      Usuń
  2. Co do bloga EAH, to zgodzę się że tam jest nie raz niezłe chamstwo xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)