niedziela, 13 listopada 2016

Frankie Lots of Looks

Frankie ma już za sobą zestaw fryzjerski, więc teraz przyszedł czas na ubrania. Lots of Looks działa na zasadzie przed-reboot'owej serii I ♥ Fashion. I szczerze mówiąc, porównując stare zestawy z tym czymś, tęsknię za dawnym Monster High. O dziwo, lalka dostała dużo zdjęć promocyjnych, które przedstawiły kombinacje dołączonych do zestawu ubrań:
 
Nie wiem czemu, ale na wszystkich zdjęciach, Frankie wydaje mi się okropnie nieproporcjonalna. Lalka niczym nie wyróżnia się na tle reszty, jest prosta do bólu oraz standardowo nie posiada artykulacji. Ubrania są zrobione na ''odwal'', a przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie. Szczególnie przez te spodnie. Jedynym plusem zestawu jest spódnica-bombka, bo je uwielbiam nawet w prawdziwym życiu, ale poza tym nie mam niczego do pochwalenia... Niby fajnie, że lalka ma dużo ubranek i w ogóle, ale na tle starej Frankie z I ♥ Fashion, porebootowa upiorka wypada niezwykle blado.

Podoba wam się ten zestaw? Co sądzicie o Frankie i jej ubraniach w tej serii?

3 komentarze:

  1. Ona ma jakiś dziwnie wielki łeb. To znaczy ja wiem, że te lalki w ogóle mają nieproporcjonalną głowę do reszty ciała i taki był koncept, ale to już wygląda dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, czy to po prostu zdjęcia pod niekorzystnym kątem, no ale... W każdym razie, nawet do zdjęć promocyjnych się nie przyłożyli, bo nawet szminka zmienia kolor :)

      Usuń
    2. Przynajmniej ciuszki fajne, jakiś plus jest :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)