piątek, 18 listopada 2016

Filmiki na kanale MH

Przepraszam, że ostatnio nie piszę. Teraz postaram się to nadrobić. Oto ostatnie filmiki z YouTube'owego kanału Monster High:

Locker Lotter at Monster High | Fangtastic Fall Series
 Kiedy ogłoszono nadejście Moanici, byłam pewna, że ją polubię. Jednak zmieniłam zdanie po obejrzeniu WtMH. Jej charakter jest taki... sztuczny, nienaturalny. Nie przepadam za złoczyńcami, którzy chcą zapanować nad światem. Zdecydowanie wolałam Toralei. Także w tym filmiku zombiaczka pokazała swoją "wredotę", chcąc skłócić Cleo i Clawdeen. Jak widać, nawet tego nie potrafiła zrobić...

Fangtastic DIY School Supplies with Cleo de Nile
Lalka Cleo "pokazuje" nam sposób na dwa szkolne gadżety. Szczerze mówiąc ani Kosmiczny Notatnik, ani złote magnesy na lodówkę (o ile to one; w sumie to nie do końca wiem, co to było) nie przypadły mi zbytnio do gustu. A filmiki z lalkami zaczynają powoli nudzić.

Styling the Peri & Pearl Serpentine Styling Heads and Body
Choć sama nigdy takiej głowy (a w tym przypadku raczej głów) do stylizacji nie miałam, to ten zestaw wydaje mi się być naprawdę ciekawy. Najbardziej przypadły mi do gusty naklejki-tatuaże, ale ozdoby, które można włożyć w różne miejsca, to także ciekawy pomysł.

Clawesome DIY School Supplies with Clawdeen Wolf | DIY ideas with the ghouls
 Gadżety Clawdeen spodobały mi się dużo bardziej, niż te Cleo. Co ciekawe, wilkołaczyca zyskała chyba moc telekinezy, co widać, kiedy fioletową siłą przenosi kartki. Ciekawe, co następne, latająca Frankie? :'-)

Frankie Stein Learns How to Ride a Bike | Fangtastic Fall Series
Filmik dodany dokładnie w momencie, kiedy sprawdzałam, którego jeszcze nie opisałam. Przypadek? Pewnie tak. Nie zgadzało mi się kilka rzeczy. Po pierwsze, od kiedy Lala jest wyższa od wnuczki Frankensteina? Po drugie - serio, Fran, serio? Uczysz się z książek, jak jeździć na rowerze? Ja rozumiem, że teraz to ona jest tą mądrą (aż boję się, co zrobią z Ghoulią), ale bez przesady... No i trzecia rzecz, a raczej ciekawostka, której wcześniej nie zauważyłam, a mianowicie, że Frankie jest posiadaczką brwi w kolorze ciemnego blondu. Wygląda to trochę dziwnie w kontekście jej czarno-białych włosów.


A Wy co sądzicie o filmikach? Który spodobał się Wam najbardziej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)