sobota, 13 lutego 2016

Nowa lalka? - Born This Way Fundation

Wygląda na to, że szykuje się kolejna postać. Niestety, zapewne jej lalki nie będzie można kupić, gdyż będzie ona pokroju Grimmily Anne McShmiddlebopper - zrobiona na potrzeby fundacji. O tym, że Monster High podjęło współpracę z Born This Way Fundation, mogliście przeczytać już w tym poście, jednak dopiero dziś wpłynęła informacja o tym, że Lady Gaga oraz jej młodsza siostra Natali Germanotta planują stworzyć upiorkę na podobieństwo starszej z nich! W internecie zamieszczono już nawet jej zapowiedź:


Lalka ma się ukazać dopiero jesienią, a do tego czasu będę pewnie tęskno wypatrywać nowinek o niej. W ''erze'' syrenek, kucykopodobnych tworów oraz nowych twarzy, ta współpraca jest jak wynagrodzenie, a zarazem pocieszenie dla mojej osoby, że musiałam wystawiać się na uszczerbek na zdrowiu psychicznym i opisywać to wszystko (tobie też współczuję, Yuu, bo ciężkie czasy nastały...). Tym bardziej zaczęłam się ekscytować tą upiorką, gdy zobaczyłam, że fryzura przypomina mi teledysk Born This Way. Na tej podstawie sądzę, że Gaga mogłaby zostać uwieczniona jako kościotrup. Wielka szkoda, że prawdopodobnie nie będzie dostępna w sklepach, bo zapewne będę do niej wzdychać za każdym razem, kiedy zobaczę jej zdjęcie...

Podoba wam się zapowiedź lalki Lady Gagi? Co sądzicie o współpracy Monster High z BTW Fundation?

7 komentarzy:

  1. Monster High napisało na instagramie, że lalka będzie dostępna w sklepach na całym świecie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się fajnie. Nareszcie jakaś dobra wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej, można obejrzeć Great scarier reef po angielsku:) :
    https://www.facebook.com/Capricho-Monster-531364330211227/
    Jest na tym profilu, trzeba poszukać ;) no i fotki nowych monsterek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę miłe i doceniam to, że podsyłacie mi nowinki i w ogóle, ale dajcie mi czas na napisanie wszystkiego. Ja rozumiem, jakby jakaś nowinka nie pojawiła się przez 3 dni, a jest - wtedy faktycznie może ją pominęłyśmy... Nie poganiajcie. To denerwujące.

      Usuń
    2. Nie chciałam nikogo poganiać, przepraszam, po prostu podzruciłam link z nowym filmem i tyle ;)

      Usuń
    3. she has the silouette of whisp? maybe it's an official doll of whisp?

      Usuń
    4. No, it's not Whisp. This doll will be similar to Lady Gaga. Gigi's sister is already available in a 2-pack. With Valentine (film - Why do ghouls fall in love?).

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)