środa, 10 lutego 2016

Reklama lalek GSR + fragment filmu

Przez to, że film Great Scarrier Reef zbliża się wielkimi krokami, coraz więcej nowinek dotyczy właśnie podwodnej serii. Ten post nie będzie odstawał od reszty, ponieważ pojawiły się dwie nowinki o upiornych syrenkach. Pierwszą rzeczą jest ich reklama, natomiast drugą - fragment filmu! Nie przedłużając, poniżej znajdziecie wideo promujące podwodne straszyciółki.


Trochę zdziwiło mnie to, że zareklamowali jedynie trzy lalki, ale pewnie będzie to działać na zasadzie reklam Haunted - powstanie wiele wersji tej samej reklamy, ale z innymi postaciami. Jeśli chodzi o wideo - jest zrobione porządnie, aczkolwiek zabrakło mi tej ''energii''. Jest trochę za spokojna, jednak to nie jest taki duży minus. W krótkim czasie pokazano zalety lalek, więc powiedzmy, że jestem zadowolona.


Dobrze, dość już o reklamie, bo założę się, że czekacie bardziej na fragment filmu. Znajdziecie go w playerze poniżej:


Muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał! Mam już pewność, że Kala będzie czarnym charakterem, których ostatnio brakuje w upiornej szkole, co jest wielkim plusem. Co ciekawe, w prawym górnym rogu jest coś, co wywołało u mnie niemałe zdziwienie - napis znajomej mi fundacji założonej przez moją idolkę Born This Way Fundation. Okazuje się, że filmik promował odpowiednie zachowanie - zaprzestanie znęcania się. Jeśli chodzi o mnie, jestem za tym, aby Monster High rozpowszechniało właściwe wzorce i angażowało się w działania charytatywne, także dzięki temu znów złapali u mnie plusa.

Podoba wam się reklama lalek GSR? Co sądzicie o fragmencie nadchodzącego filmu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)