sobota, 20 czerwca 2015

Odcinek o cyrku! - Akt 1

Wreszcie doczekaliśmy się pierwszego odcinka z serią Freak du Chic! Video opowiada o tym, że Straszyceum ma kłopoty finansowe i dodatkowe zajęcia artystyczne zostają odwołane. Na jaki pomysł wpadły straszyciółki? Dowiecie się tego, oglądając ten odcinek!:
Odcinkowe wersje uczennic bardzo mi się podobają, a cała historyjka jest całkiem niezła. Cieszy mnie fakt, że w nazwie jest napisane ''akt pierwszy'', co sugeruje więcej video o serii cyrkowej! 

Szczególnie ucieszyła mnie obecność nowej postaci, Gooliope:
Upiorka jest słodka! Rozbawiła mnie, kiedy trzęsła się za tymi kartonami, a później wszystkie pospadały. Wydaje mi się miła oraz odrobinę ciamajdowata. Mimo wszystko, myślę, że fajna z niej postać i polubiłam ją.

Wracając jeszcze do tematu wyglądu. W odcinku możemy zauważyć nie tylko serię cyrkową, ale także Ghoul Fair oraz inne odsłony uczniów ze Straszyceum:
marisolcoxi:

Skelita you think you can hide from me?

I think Clawd did. 
 
Najbardziej zaciekawiła mnie Skelita. Bardzo przypadła mi do gustu jej fryzura i ciekawa sukienka. Sądzę, że ma szansę dorobić się kolejnej lalki właśnie w serii Ghoul Fair. Swoją drogą, nadzieję na wersję lalkową może mieć także Clawd, który ma tu inną bluzkę. Ogólnie wszystkie upiorki i upiory w wersji odcinkowej mi się podobają i nie mam zastrzeżeń :D

Podoba wam się ten odcinek? Co o nim myślicie?
Czy serie Ghoul Fair i Freak du Chic przypadły wam do gustu?

8 komentarzy:

  1. Mnie zaciekawił... Clawd.
    Czy mi się wydaje, czy to jest Clawd z tego tajemniczego artu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nawet pisałaś o tej Skell w pudełku z akcesoriami butelkami i piłkami. Były spekulacje czy to nie podróbka, ale teraz widać to to była ta seria tylko jako prototyp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą trzy odcinki. Przynajmniej tak głoszą najnowsze informacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. All sorrki że tu, ale

    Co sądzisz o piosence Blue Cafe - CZAS NIE BEDZIE NA NAS CZEKAŁ?
    nIE PISZ, ŻE JEJ NIE SŁUCHASZ, TYLKO WŁĄCZ I ZOBACZ, A NIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I co sądzisz o piosence Blue Cafe - You Maybe in love? *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie, mam lepsze rzeczy do roboty, niż pisanina o tym, jakie piosenki lubię. Znam obie. Są ok, ale już naprawdę proszę zadawać mi jakieś bardziej wartościowe pytania, bo przeboje jak i gusta się zmieniają. Poza tym, co ma blue cafe do FdC, żeby nie pisać o tym w zakładce?

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)