niedziela, 28 czerwca 2015

Kolejny odcinek o cyrku!

Pojawił się kolejny odcinek o cyrku! Odcinek opowiada o dalszych kłopotach dyrektorki z nieprzyjemnym wierzycielem. Straszyciółki nie są gotowe do swojego show w tak krótkim czasie. Próby jeszcze nie do końca im wychodzą. Pomóc im mają Clawdeen i Twyla:

Moim zdaniem, odcinek jest bardzo fajny i czekam na kolejny. Seria video z cyrkowymi upiorkami naprawdę przypadła mi do gustu. Liczyłam na film z nimi, ale nie czuję się zawiedziona.

Swoją drogą, w odcinku spotykamy Clawda, Draculaurę i Skelitę i innych ciuchach. Prawdopodobnie wejdą oni niedługo w skład serii FdC:
amadcheshire:

Ghoul Fair Skelita, Draculaura and Clawd?! :O
Szczerze mówiąc, jedynie Skelita mi się tu podoba. Jej sukienka, a także fryzura bardzo przypadły mi do gustu. Niestety nie mogę tego powiedzieć o Clawdzie i Lali. Wampirzyca nie wygląda, jakby wybierała się do cyrku, a na zwykłą randkę. Poza tym, jej strój jest mocno niedopracowany. Clawd prezentuje się trochę lepiej, ale męczy mnie już ta jego czapka. Mogli mu chociaż zmienić jej kolor...

Podoba wam się ten odcinek? Co sądzicie o wampirzycy, wilkołaku i Skelicie w nowych ubraniach?

1 komentarz:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)