wtorek, 4 września 2012

Zwiastun ''Friday Night Frights''

Nareszcie pojawił się filmik, zapowiadający ''Friday Night Frights''! Tym razem uczennice Monster High starają się pokazać, że są lepsze od chłopców w zawodach na rolkach. Na uczestnictwo w wyzwaniu miały szansę, dzięki Clawd'awi, który złamał nogę i nie może wystartować. W tle dodatkowo znajdują się takie postacie jak Venus, Rochelle, Robecca, C. A. Cupid oraz znany nam z filmu Skull Shores, Andy.
Jak myślicie, kiedy film pojawi się w całości?

4 komentarze:

  1. Haha, to ci dopiero! A ja wczoraj kupiłam sobie Operettę Roller Maze a dziś mam kupić Lagoonę Roller Maze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kiedy to wyjdzie....

    OdpowiedzUsuń
  3. To okropnie dziwne że w pierwszym składzie była cleo a jak one się przebierały to była już operetta,rochelle (dobrze napisałam?)abbey i lagoona. I znowu czuję się oszukana przez mattela -_-


    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że n.p. Cloe zmieniła plany, dostała zakaz od rodziców czy coś w tym guście ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)