niedziela, 9 września 2012

Ghoulia Ghouls Rule/Nowe ubieranki

Od razu was ostrzegam, że ta lalka to tylko wersja fana, ale strój wygląda tak ślicznie, że koniecznie chciałam was ją pokazać:)
...
Pojawiły się trzy nowe ubieranki, w których występują Rochelle, Robecca i... Ross! Tak, tak mili państwo (Tekst mojego nauczyciela od Niemieckiego:P), w końcu doczekał się swojej pierwszej ubieranki. Ciekawe czy doczeka się też lalki:)
Robecca:
Rochelle:
I Ross:
A skoro mowa o Rossie... Pewien fan postanowił zamienić lalkę Deuce'a (tak mi się wydaje) i zrobić lalkę nie kogo innego niż kuzyna Jacksona/Holta!
Co o tym sądzicie?

10 komentarzy:

  1. te ubieranki są od dawna

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację,ta Ghoulia jest prześliczna .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ghoulia nawet nawet a Ross jest super ele bym go nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ghoulia jest przepiękna, ale Ross (a nie Holt) jest brzydki. Oczywiście to tylko moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam powiadomić założycielki tego bloga, że sama zrobiłam prezentację multimedialną o Monster High. Lubię robić prezentację i bardzo dobrze mi to wychodzi. Jeśli ją chcecie to napiszcie na gg (32895804) lub na mój e-mail (kamila-2000@wp.pl). Wiem, że raczej na bloga nie można ich dodać, ale może wam się to uda. Jeśli nie to może coś z niej wykorzystacie. Proszę o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  6. ghoulia jest bardza ładna no ale ross (nie holt) to nie zabardzo mi się podoba, ale ghoulia piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. What's up everyone, it's my firѕt pay a vіѕit at this ωebsite, and
    article iѕ actuаlly fruitful fоr me, keер up posting these types of content.


    Look intο mу wеbsite - short term loans

    OdpowiedzUsuń
  8. Ghoulia jest extra. szkoda, że nie ma jej w sprzedarzy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)