poniedziałek, 17 września 2012

Catia Morais

Ewelina już kiedyś wspominała o tej postaci. Wtedy jednak nie wiadomo było czy jest oficjalna.
Teraz już wiemy że jest ona jedynym egzemplarzem na świecie i została stworzona przez firmę Mattel jako nagroda w konkursie na narysowanie swojego potwora. Tą szczęściarą która zajęła pierwsze miejsce  była czternastoletnia Bárbara Silva. Zazdroszczę jej oraz nie mogę pojąć dlaczego ona wygrała, bo dla mnie ta postać nie jest za kreatywna.... Ale tak właściwie to nie ma co rozpaczać, samemu można sobie zrobić lalkę :P




Obrazki z bloga http://mh-monster-high-lovers.blogspot.com 


8 komentarzy:

  1. to wiem już dawno z innego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie i co? Zatkało?
      Nie jesteś jedyna na świecie - tylko dla ciebie tego nie piszą -_-

      Usuń
    2. A może podałabyś adres??? :P

      Usuń
  2. eh, nie podoba mi się jej potwór. jest taki zwykły. :/
    ale z niej szczęściara.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie głosy były takie że inni głosują od 1 do 10 a wiadomo że większość głosuje na każdy projekt 1 by mieć większe szanse sama kiedyś tak robiłam ale przestałam bo stwierdziłam że to nie fair. Głosy powinny być tak jak w tym konkursie stwórz własnego potwora wystarczyło kliknąć głosuj i był 1 pkt. :)
    Pozdrawiam fanów Monster High

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że powinno się wymyslic jakąś postać, ktorej jesszcze nie ma, więc pewnie wybieranie zwycięzcy to losowanie, bo pomyslcie kilka tysięcy rysunków, a oni mają wybrać jeden????

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce taki konkurs w Polsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogóle nie pomusłowa. Jest taka prosta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)