piątek, 28 września 2012

Nowy magazyn

Jak dobrze wiecie, dzisiaj pojawił się nowy magazyn i powiem tyle, że znalazłam tam rzeczy, jakich się nie spodziewałam!
...
Pierwszym zaskoczeniem były obrazki Draculaury, Clawdeen i Abbey Scaris City of fright! Wyszły wprost świetnie! Później konkurs, który jest baardzo prosty, a nagrody wprost cudowne! Zadanie polega na narysowaniu stroju halloweenowego dla postaci z Monster High, a kto jak kto, w takich sprawach mam nie małą wprawę:) Nagrodami są lalki z Ghouls Rule, torebka do malowania, album przyjaciółek, zestaw szkolny MH oraz zestaw TOTUM Monster High 3 w 1.
(Na okładce znajdziecie małe rysunki Clawdeen i Draculaury)
Jakie jest wasze zdanie, na temat tego numeru?

16 komentarzy:

  1. Super .:)Jutro kupuje .:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję przekonać rodziców by mi go kupili. Ile kosztuje ten magazyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawiasem mówiąc, kiedy będzie następny numer?

      Usuń
    2. Następny numer będzie 30 października .

      Usuń
    3. Ok dzięki to mam na szczęście czas( możę sobie kupie własnie przed urodzinami(31 października)...)

      Usuń
  3. I 💗 Monster High

    OdpowiedzUsuń
  4. 7,99 zł
    wiecie, ze w "moim" kiosku ta rozchodzi się w pół godziny? Nie mam już numru sierpniowgo i wrześniowego. Tego chyba też nie będę mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej:P Miałaś nie pokazywać mi dopóki nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jurto kupie - chyba że jak zwykle pani w kiosku mi nie odłoży (choć zawszę o to proszę!) takim cudem nie mam wydania specjalnego -_-

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam dziś to nie było! Powiedziała ze w następnym tygodniu :/

      Usuń
  7. zależy gdzie mieszkasz bo u mnie trzeba kupić odrazu bo potem nie ma nic

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanko czy w konkursie zeby narysowac kostium na halloween dla swojej ulubionej postaci to trzeba narysowac ta postac a na tym stroj czy tylko stroj ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi jest to stwierdzić, ponieważ też się nad tym zastanawiałam. Myślę, że można to narysować jak się chce, byleby praca była nie wykonana przez osoby trzecie:)

      Usuń
  9. Do kiedy wysyła się te prace i na jaki adres? Gazeta mi się zgubiła

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanie - gdzie szukac wyników konkursu? nie ma ich w kolejnej gazetce, nie mam stronce? proszę o podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)