piątek, 28 września 2012

Konkurs za granicą...

Nie jestem pewna na czym to polega ponieważ nie znam Hiszpańskiego, ale podobno trzeba napisać jakąś tam historię. Jeśli faktycznie wymyślenie jakiejś historii to zapowiada się ciekawie ,ale nas i tak to nie dotyczy... Do wygrania perfumy Monster High , więcej nagród na obrazku nie widzę wiec jeśli tylko to jest nagrodą  to nie wysilili się....



P.S. Znalazłam  zespół z Monster High. Od razu ostrzegam że to jest zrobione przez fana,
ale obrazek mnie przekonuje wiec postanowiłam to dodać :P

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Może, ale profesjonalnie ktoś to zdjęcie zrobił ;)

      Usuń
    2. A ja uważam że całkiem ok

      Usuń
  2. ej tutaj do wygrania nie ma tylko perfum podobno oprócz perfum są też lalki venus rochelle rebecci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się za hiszpańskim czy jakimś tam ;)

      Usuń
    2. Do wygrania są tylko perfumy. Ale w opowiadaniu trzeba użyć takich słów jak "Rochelle", "Venus" i tak dalej.

      Usuń
  3. Szkoda, że konkurs jest w Hiszpanii czy gdzieś tam. Ja uważam że zespół jest okropny i...(Już nie chcę przeklinać.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego zespołu podoba mi się tylko dziewczyna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)