sobota, 1 września 2012

Nareszcie wróciłam!

Cóż... W końcu wróciłam! Strasznie się za wami stęskniłam. Jedynym pozytywem we wczasach było... kupienie Operetty:) Jak widać sporo się działo pod moją nieobecność, ale i tak już wszystko mniej więcej udało mi się ''ogarnąć''. Jeden anonimek miał do mnie sprawę, więc niech napiszę o co ogólnie chodzi:D
...
Było kilka nowinek, których Dominika nie napisała, tak więc nadrobię to w tym poście.
...
Zapowiedź ubieranek Scarah'y Screams i Cleo Ghouls Rule. Według mnie Cleo jest okropnie niedopracowana i wymaga jak najwięcej poprawek:
...
Lalki Scaris City of Fright. W sumie, jest to tylko oficjalna poza, ale zawsze coś. Są również pierwsze dokładne zdjęcia Clawdeen i Frankie.
 To tyle:) Przepraszam, że tak krótki wpis, ale mama mnie popędza:P

32 komentarze:

  1. Jak dla mnie to powinnyście zamknąć tego bloga .Jest BEZNADZIEJNY .

    Bez urazy
    Wielka Fanka Monster High

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam/a jestes debilem ijestes beznadziejna

      Usuń
    2. Lol,ile ty masz lat dziewczynko ?xD Bez komentarza ..

      Usuń
    3. żal ten blog jest jednym z najlepszych więc nie gadaj głupot

      Usuń
    4. to bardzo dobry blog! Sama jesteś beznadziejna i ciebie powinni zamknąć ...










      niżej























      w psychiatryku!!!

      Usuń
    5. Doceniam to, że piszesz własne zdanie, ale to, że napisałaś z anonimowego konta świadczy o twojej niedojrzałości i tchórzostwie. Jeśli masz odwagę, to przyznaj się, kim jesteś.

      Usuń
    6. O lol,masz bloga a nie umiesz przyjąć krytyki .To ,że masz bloga to nie znaczy ,że jest on dobry .

      Usuń
    7. ale jest dobry - więc się nie podniecaj dziewczynko. A jeśli byłby zły, krytyka jest ok no ale ludzie, bardziej na poziomie/ cywilizowana! A nie, nie podoba mi się, zamknij. Lepiej brzmi nie podoba mi się ponieważ jest mało ciekawych tematów itd itp. - to o wiele lepiej się odbiera prawda?


      gaga :)

      Usuń
  2. Fajnie że wróciłaś. Przejmuj dowodzenie, podczas gdy ja będę oczekiwać na kuriera.... P.S. mam nowe gg , bo tamto mi się usunęło - 44378312

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia były już dawno na innym blogu!!! te same

    OdpowiedzUsuń
  4. Do komentarza z 2 września 2012 11:07 Napisałam, że to dobrze, że ludzie wyrażają własne zdanie i ja to w 100% szanuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne właśnie widać...A te zdjęcia lalek są z innego bloga !

      Usuń
    2. Mam nadzieję ..

      Usuń
    3. Wieże Lorraine dlatego że muwi prawde owszem wiele już blogów napisało otych zdjęciach lalek ale równie dobrze możne te zdjęcia znależć w grafice Google lub w blogu o którym od początku pisze ale nie powiem jak się nazywa gdyż mogłabym zdradzić bardzo dobre żródło informacji do tego bloga

      Usuń
    4. Ja biorę źródła tylko i wyłącznie z blogów o Monster High, ale zagranicznych, z polskich w ogóle nie korzystam, ale też niektóre informacje biorę z angielskiej wikii.

      Usuń
    5. Te zdjęcia mogą być publikowane bo nikt z nas ich nie srobił bdyby ktoś urządził sobie sesie lalek to by było łamanie praw autorskich wystarczy że powie jakiej firmy są te lalki wiem bo czytałam w prawach autorskich

      Usuń
  5. Czy mogłybyście zamieścić wyniki konkursu z lipcowego/sierpniowego wydania? Byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o konkursie, w którym można było wygrać lalki Skull Shores, czy ten z piątego numeru magazynu?

      Usuń
    2. a ja bym poprosiła o wyniki tego skull shores! Brałam w nim udział (zapewne przegrałam) ale warto wiedzieć co wygrało ( jakie prace)

      Usuń
    3. Monster High 4/2012
      Lalki Monster High pojadą do: Weroniki Zając (Żelechów), Aleksandry Banoth (Słupsk), Natalii Bednarczuk (Zamość), Weroniki Dudy (Rawicz), Martyny Migowskiej (Moszczenica) i Julii Borowskiej (Świebodzice).

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie ma tych wyników, ale prawdę mówiąc też strasznie chciałabym je poznać:)

      Usuń
  7. Prośba: Jeśli piszecie tego bloga to napiszcie temat o przyporach szkolnych i jeśli mówicie o grach to podajcie tytuły piosenek w nich

    OdpowiedzUsuń
  8. co do konkursów czy mogłybyście opisywać je ja swoim blogu ponieważ niektóre osoby nie kupują magazynu ale chciały by wziąć udział w konkursach (na przykład ja)
    Z góry DZIĘKI ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to bym mogła, ale jest problem z prawami autorkimi. Kupując gazetę, kupujesz wszytko co w niej jest (chodzi o treść). Nie chcę wyjść na samoluba, ale kilka razy już miałyśmy małe problemy z prawami autorskimi i jeśli zdarzy możliwe że grozi to usunięciem bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)