sobota, 8 września 2012

Stało się...

Stały się moje najgorsze obawy dotyczące Bratzillaz. Monster High oficjalnie może wypowiedzieć nie bitwę, a wojnę. Zacznijmy od początku.
...
Dobrze wiecie, że Bratzillaz skopiowało pomysły na lalki, zwierzątka i na Szkołę. Monster High niestety nie może zarzucić im kopiowania, ponieważ chodzi tu o Akademię Magii, a postacie są czarownicami. Teraz jednak Bratzillaz opublikowało w internecie swój pierwszy odcinek. Nie trzeba się martwić, ponieważ szczerze mówiąc odcinek jest beznadziejny. Tylko się poznają i przechodzą jakieś transformacje we wróżki i dostają moce. Jednym słowem nuda.
Jak myślicie, jaki będzie następny ruch Bratzillaz?

23 komentarze:

  1. Brazilltaz jest nudne, poza tym - brzydkie i skopiowane. Choć przyznam się z teledyskiem do głównej piosenki się postarali - ale reszta to tragedia, nawet imię Cleo dla mnie skopiowali - tam jest Cloe (bardzo podobnie co nie?) co do stylu: skopiowali draculaurę , meowlody, fraackie, robeccę - czyli właściwie, wszystko co się da. Są mega słabi, i okropnie ,,pomysłowi'' Nie będą raczej mieć wielkiego uznania.

    gaga0707

    PS.: oglądając grafikę googli (monster high) znalazłam ,,Devil Girl'' CI TO DOPIERO SKOPIOWALI!!! Symbol i pudełka MH + w mniejszym stopniu lalki ale nawet czcionkę skopiowali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, imię skopiowali, ale z innej lalki Bratz. Jedna z oryginalnych Bratz (powstałych na długo przez MH) miała na imię Cloe a poszczególne Bratzillas są wzorowane na swoich odpowiednikach z Bratz.

      Usuń
  2. Jakie brzydkie. Jak wyjdą pluszaki, piórniki, książki i tego typu rzeczy z Bratzillaz to chyba się zabije

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że ta kreskówka jest wyraźnie na niższym poziomie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra...Kopiarze i tyle -.- .Nie ma co,na 100% się nie przyjmie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musicie tego obrażać kiedyś nie zwracałam uwagi na reklamy monster high w końcu nudziło mi się i puściłam sobie filmik na youtube i co jestem teraz fanką. A w monster high nie ma czarownic. Wiadomo skopiowali ubrania i pomysł ale może to być nawet ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś idiotką anonimko! Spierdalaj na blog o bratzillaz

      Usuń
    2. Przecież każdy może wyrazić swoje zdanie! I jeżeli nie rozumiesz tego, Anonimie, to sam zasługujesz na miano idioty! Nawet na coś o wiele gorszego!
      WM

      Usuń
  6. Postacie... czy ja wiem ładne na jakieś 11%, ale reszta blleeee. MH jest o wiele bardziej barwne i czegoś uczy tolerancji! A, Bratzillaz czego? Jak umieć czarować?!
    A do anonimowej poprzedniczki: Nie jesteś nic warta jeśli wygadujesz takie bzdury, można lubić Monster High i nie obrażać tych którzy lubią Bratz. Jak ty byś się czuła jakby ktoś napisał coś podobnego do ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie widać, żeby Monster High kogokolwiek z was nauczyło tolerancji...

      Niby co skopiowali? Kolorystykę? Gogole? MH nie ma wyłączności na te rzeczy! Równie dobrze można by oskarżyć twórców Monster High, że skopiowali pomysł (szkoła dla upiorów) z Scooby Doo: Szkoła Upiorów...

      Proponuję się opanować. Rozumiem, że bardzo lubicie Monster High, ale na nim się świat nie kończy.

      Usuń
    2. Oczywiście, że nie. Poza tym ja toleruję jeśli ktoś lubi Bratzillaz, a MH jest barwne dla tego, że są tam różne charaktery!!!

      Usuń
    3. Zgadzam się z Azzure Sky. Kocham monster high ale ciekawe nawet jest i bratzillaz. Ja napisałam posta 8 września 2012 12:21.

      Usuń
    4. Sama się opanuj Azzure Sky a ciebie też to nie nauczyło. Jak ci się Bratzillaz podoba to o nim pisz bloga a na ten nie wchodź, bo na nowinkach też nie jeśteś zbyt miła.

      Usuń
  7. Jakość mają słabą i to strasznie , a co do teledysku to nawet fajna piosenka ;) reszta to już same kopie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. LOL, latający skuter

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet, nawet, ale i tak wolę MH

    OdpowiedzUsuń
  10. bratzlize nie ma sie co równac z mh ale te bajki są całkowicie inne

    OdpowiedzUsuń
  11. Poza tym dubbing w monster high jest o wiele lepszy

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja wiem... Nie ocenie puki nie będe mogła filmiku usłyszeć po polsku i puki nie zobacze lalki na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ten serial może być fajniejszy niż się wydaje. Wszyscy się zrazili bo niby kopiują Monster High. Ale oba te seriale mogą być ciekawe. (I LOVE MONSTER HIGH)

      Usuń
  13. no nie wiem ale coś w tym jest

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię Monster high ( mam dwie lalki) ale według mnie bratzillaz są zupełnie inne. na początku myślałam że to jakieś g.... no nie będę się wyrażać ale gdy się przyjrzałam są nawet spoko. Nie sądze że są skopiowane. Na pewno nie dorównają Monster high bo są mało dopracowane i te oczy mnie przerażają ale to nie są skopiowane. Oczywiście to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)