poniedziałek, 24 września 2012

Wyniki konkursu - Upiorny plan

Nie ma co pisać i nadarzyła się okazja do napisania posta;) Pojawiły się już wyniki na Upiorny plan lekcji. Powiem szczerze, że to był jeden z najprostszych konkursów, w jakich wygrałam:P Udało mi się wygrać zestaw szkolny, a w tym coś, o czym marzyłam... kredki:3 Wyniki znajdziecie tutaj w zakładce zwycięscy.
...
A za to, że mało ostatnio pisałam (wybaczcie, ale nic ciekawego ostatnio się nie pojawiło;D) wstawię piosenkę, którą pokochałam dzięki Dominice, z którą dzisiaj miałyśmy ''zaszczyt'' (:P) mieć wyjazd;)
Dodatkowo, pracuję nad nagłówkiem, chociaż nie wiem, czy go umieścimy, ponieważ nie mogę opanować pewnej techniki.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie gustuje, ja lubię bardziej PoP. Rihanna,Katty Perry a naj Lady GaGę :)
      A propos- macie jakieś nowinki dotyczące MH? Przeglądam wszystkie blogi i NIC nowego. A ja uwielbiam dobre* posty o MH (*czytaj:wasze) :D
      gaga0707

      Usuń
    2. Bez razy,ale rock to klasyka a pop nie .

      Usuń
    3. A żeby nie było, to ja słucham i rocka i popu:P Dance'u i Metalu z resztą też:D Tylko hip-hop nie przypadł mi do gustu:)

      Usuń
    4. Do anonimka, ale czy klasyka zawsze jest dobra? To idź na koncert skrzypiec lub fortepianu- ciekawe czy ci się będzie podobać. Też jestem za pop'em. Tyle że ja najbardziej lubię Katy Perry :*

      Usuń
    5. Chętnie bym poszła na koncert skrzypiec :P Klasyka zawsze jest dobra .

      Usuń
  2. codziennie wchodze na tego bloga jest super a właśnie jak pojawi się jakiś nowy odcinek bratzillas po polsku to go dodajcie nie to że je lubie ale chce poprostu zobaczyć jaki one mają głos po polsku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobili już 2 inne odcinki - w tym co dostali zwierzaki i jak poznają swoich wrogów. Skopiowane charaktery kotołaczek,Cleo i Nefery. Przynajmniej w moim odczuciu.

      gaga0707

      Usuń
    2. No bo przecież to Monster High ma wyłączność na wredne postaci będące rywalkami dla głównych bohaterek... Ale jakoś nikt nie zauważył, że siostry z Bratzillas są wzorowane na Kirstee i Kaycee z oryginalnego serialu Bratz. (Tak samo jak Bratzille są wzorowane na oryginalnych Bratz).

      Usuń
    3. Nie mówię o tym, po prostu nie każdy zły charakter wygląda tak samo prawda? A tam są takie właśnie wyniosłe jak Nefera.
      gaga0707

      Usuń
    4. Bo przecież Nefera to pierwsza, napierwsza wyniosła postać ever... *przewraca oczami*

      Usuń
  3. EJ! JEST NOWY ODCINEK NA PORTUGALSKIEJ STRONIE!!! Dotyczy on jakiegoś konkursu na najlepszego nauczyciela czy coś w tym guście. Koszmarek <3


    gaga0707

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)