czwartek, 27 września 2012

Zapowiedź ubieranki/Piórnik

Niedawno znalazłam zapowiedź nowej ubieranki ''Chibi Grimmily Anne''. Była również specjalna ankieta (w której oczywiście wzięłam udział:D) gdzie można było wybrać, jaką następną ubierankę chcemy. Do wyboru były trzy opcje: Braztillaz - Jade J'Adore, Novi Stars - Alie Lectric oraz oczywiście Monster High - Chibi Grimmily Anne.
...
Pojawił się również piórnik (tak mi się zdaje), który można kupić już w Portugalii. 

Co sądzicie o tych nowinkach?

6 komentarzy:

  1. To bardziej przenośna szkatułka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to jest etui na okulary

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak przenośny kuferek .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubieranka zapowiada się fajnie,ale do tego...Czegoś,to albo to jest etui na okulary,albo piórnik,albo jeszcze coś innego,ale mnie się niezbyt podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubieranka fajnie ale jak dla mnie to jest do szkoly na jedzenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)