sobota, 8 września 2012

Dwie identyczne Frankie - Czyżby?

Wiem, wiem, dziwny tytuł, ale to pierwsze, co wpadło mi do głowy:) Tak więc chodzi tu o dwie wersje pudełka Frankie z serii Basic. Na pierwszy rzut oka są identyczne, ale lepiej dokładniej się przyjrzyjcie detalom:
Pierwsze pudełko jest ''podstawą'' serii Basic 3, w której znajdują się Operetta, Nefera oraz Toralei. Drugie zaś to początkowa wersja Mattel.
Które pudełko jest według was lepsze? Wiem, że to nie jest szczególna różnica, ale chciałabym poznać wasze zdanie w tej sprawie:)

7 komentarzy:

  1. Fajny blog, taki "mroczny" : )
    Wpadnij ! :
    Olastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała właśnie taką frankie! Pudełko mnie nie obchodzi, ale jakbym musiała wybierać to to 2.

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne...Kiedy ja kupiłam Frankie Basic,miałam ją w tym pierwszym pudełku,ale z tyłu był jej opis...(?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatkowo pierwsze pudełko jest pudełkiem przeznaczonym na rynek europejski. O ile ogólny kształt ma identyczny co "odnowione" pudełka amerykańskie to są różnice nadrukach. Np. w wersji EU pod imieniem nie ma tego napisu "Daughter of Frankenstein" czy małych papierowych wkładek "Include diary and dollstand". W wersji US z tyłu pudełka jest też opis postaci, podczas gdy w wersji EU jest tylko obrazek oraz cytat w kilku wersjach językowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie do po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę dziwaczne...Kupiłam swoją Frankie w tym 1 pudełku ("otwartym"),lecz miała papierowe wkładki,napis "córka Frankensteina" i opis postaci z tyłu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwie wersje tego pierwszego pudełka. Taka jak tutaj (bodajże to wersja na rynek europejski) oraz z wkładkami i opisem (pudełko amerykańskie/angielskie). Czasami da się na tą drugą trafić, choć zdecydowanie rzadziej - raz widziałam dwupach Draculara/Clawd w tej drugiej wersji.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)