poniedziałek, 24 października 2016

Teledysk z Lady Gagą

Pamiętacie może trailer teledysku z Gagą, o którym pisano w tym poście? Otóż dziś wyszła jego pełna wersja. Oglądać ją można na oficjalnym kanale Monster High oraz w playerze poniżej. Przy okazji, zrobiłam dla was parę screenów z niego:
Cóż, jestem pozytywnie zaskoczona, bo teledysk jest bardzo dobrze zrobiony. Ruchy lalek są jak najbardziej naturalne, a wszystko wygląda naprawdę sympatycznie. Ciekawym pomysłem była także zmiana strojów głównych straszyciółek i Neightana. Niestety, na nowe lalki się nie zanosi, a szkoda, bo kreacje Clawdeen i Draculaury bardzo przypadły mi do gustu. Zastanawiam się, czy ich pomysłodawczynią nie była przypadkiem młodsza siostra Gagi. Duży plus także za muzykę. Tęskniłam za starym, dobrym Fright Song i dostałam go, aczkolwiek w odświeżonej wersji, co ani trochę mi nie przeszkadza.

Podoba wam się ten teledysk? Co o nim sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)