niedziela, 16 października 2016

Straszyciółki w grze UNO | Figurki Rock Candy

Gracie w Uno&Friends? Komuś znana jest ta gra? Jeśli tak, mam dla was dobre wieści. Monster High zawita w Uno!


Na bannerze możemy zobaczyć cztery straszyciółki: Draculaurę, Clawdeen, Lagoonę oraz Frankie.  Grafika prezentuje się ciekawie, aczkolwiek wilkołaczka ma nieco dziwną twarz. Ostatnimi czasy, w nowej odsłonie, najbardziej w oko wpadła mi panna Blue. Na bannerze reklamowym wygląda ślicznie. 
Jako, że od dawna nie miałam kontaktu z grą Uno i po miesiącu gry nigdy do tego nie wróciłam, osoby zainteresowane nowymi aktualizacjami odsyłam tutaj, aby czegoś nie pomylić i nie pisać całkowitych bzdur. Na stronie znajdziecie wszystkie informacje o nadchodzących nowościach.


Oprócz Funko, po monsterkowym świecie rozeszły się już zdjęcia promocyjne kolejnych figurek. Fotografie możecie zobaczyć poniżej.


Tym razem mamy do czynienia z figurkami Rock Candy. Seria/firma nie jest mi ani trochę znana i widzę ją pierwszy raz na oczy. Miło popatrzeć, że twórcy sercem pozostali przy przed-reebootowych upiorkach i nadal możemy podziwiać "stare" straszyciółki. Po ostatniej fali nowości i jeszcze większej słodkości brakowało powrotu na "stare śmieci", jeśli wiecie o co mi chodzi.
Dziewczęta są śliczne i zdają się być bardzo dobrze zrobione. Zadbano nawet o tak małe detale jak pomalowane paznokcie, które mogą nie rzucać się od razu w oczy.

Cieszycie się z nowych aktualizacji w grze? A może dzięki temu dopiero zaczniecie grać w Uno? Podobają wam się figurki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)