środa, 23 kwietnia 2014

Zbiór wyjaśnień i nowe znaki towarowe

Ostatnie posty wymagają paru wyjaśnień. 
Pamiętacie tą parę butów?:

????? 
Należą one do nowej upiorki,która nazywa się Casta Firece. 
Możecie pamiętać ją z zapowiedzi nowych lalek:

 

Następny punkt do wyjaśnienia to postać ,,X'' z 5-pack'u prezentowanego w poprzednim poście.
Jest to Treasurer Golda. Nie wiadomo, jakim jest potworem,ale jej imię tłumaczy się na ,,Skarbnik Złota''.
Ta upiorka jest pokroju Scarah - mogliśmy ją oglądać w tle odcinków:


Szczerze powiedziawszy,jestem tym trochę rozczarowana. 
Zazwyczaj,postacie z tła nie mają jakiś wyróżniających cech i są ciągle pomijane. 
Nie przepadam dlatego za Scarah, mam nadzieję,że z tą nie będzie podobnie.

Teraz została jeszcze jedna sprawa,są nowe znaki towarowe:
Zostały one zarezerwowane tydzień temu. Zacznijmy może od końca.

,,We Are Fashionably Firece'' to zapewne nowa seria. 
Myślę,że upiorki będą tu razem z dodatkowymi ubrankami,a playset'em okaże się np. sklep.
Zapowiada się całkiem nieźle.

Następne jest ,,We Are Best Ghoul Friends''. 
Tutaj sądzę,że potworki ze Straszyceum będą sprzedawane w dwu- lub trzypack'ach 
,,najlepszych przyjaciółek'' np. Clawdeen z Draculaurą i Frankie, Cleo z Ghoulią.
Playset'em mogłaby być jedna z nowych kawiarenek,które były prezentowane
 razem ze zdjęciami promocyjnymi m.in. Draculocker i FF.

,,We Are Freaky Fabulous''. Tutaj nie mam pojęcia do czego może to nawiązywać.
Może będą to lalki na ,,pechowe piątki'' (chodzi mi tu o te 13-tego).
Playset'u się nie domyślam.

,,Freak Du Chic'' to pewnie seria fashion pack'ów. 
Jakoś nie wyobrażam sobie,że jakiś upiór mógłby się tak nazywać.

Ostatnie to ,,Kjersti Trollson''. Niezwykle rozbawiło mnie nazwisko tej postaci.
Pewnie będzie to córka Trolla.

Podobają wam się nowe znaki towarowe? Co sądzicie o Treasurer Golda?
Podobają wam się buty Casta'y? 





6 komentarzy:

  1. Casta wyglada ciekawie, chyba ja kupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są emejzing, absolutnie cudowne! A obie postacie moim zdaniem zapowiadają się ciekawie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trollson <3 Już mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że to postać z tła :) Casta zapowiada się ciekawie. Obie postacie są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. casta pasta. ta "nowa" upiorka jest ladna :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)