piątek, 11 kwietnia 2014

Nowe ciuchy

Pojawiły się nowe ciuchy MH! 
Pocieszę też starszych czytelników,ponieważ te ubrania są 
podobno dostępne do rozmiaru XL.
Są już dostępne w sieci sklepów Target.

-Sukienka
 
Szczerze mówiąc,sukienka jest całkiem niezła :) Podoba mi się wzór,który jest na jej dole.
,,Wpleciono'' tam czaszki i literki ,,MH''. Nie jestem przekonana tylko do góry stroju.
Jakoś jest za prosto wykonane. Gdyby zrobiono z tego spódnicę,bardzo chciałabym ją mieć,jednak w takiej postaci mam do niej mieszane uczucia.

-Torebka
 
Oj,tu zaczyna się już kicz. Kompletnie mi się to nie podoba. 
To nawet nie ma kształtu Monster High'owskiej czaszki...
Gdyby nie te oczy,w życiu bym się nie domyśliła,co to miałoby być.
Pochwalam tu wzór,bo jest genialny,ale sam fason nie przejdzie.

-Bluzka
 
Bluzka z Lagooną. Całkiem niezła! Bardzo dobrze prezentowałaby się na plaży.
Podoba mi się,że ma ciekawy tył. Przód również jest jak najbardziej spójny.
Mimo, iż mi się spodobała,raczej bym jej nie kupiła.

Podobają wam się te rzeczy? Którą byście najprędzej kupili?


4 komentarze:

  1. Sukienka jest niezła

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z Blue jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym bluzkę z Lagooną, jest niesamowita ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli już bym miała wybierać to bluzkę z Lagooną

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)