środa, 23 kwietnia 2014

Całe arty

Jakiś szczęśliwiec ma już Draculaurę z Creepaterii:

 

Przy okazji pokazano też całe arty z tej serii:

 

Moim zdaniem najgorzej wyszła tu właśnie Lala. Na każdym arcie wygląda podobnie.
Mimo tego,że jest całkiem ładna, jej poza jest po prostu nudna i wyszła najsłabiej z całej trójki.
W środku mojego notowania jest Cleo. Buty odciągają uwagę od reszty obrazka.
Moim zdaniem są zbyt masywne i za duże w porównaniu z Draculaurą,która jest trochę dalej.
Najbardziej spodobała mi się poza Howleen. Jest taka zadziorna,ale jednocześnie słodka.
Gdyby nie te niebieskie pasemka,pewnie bym kupiła jej lalkę.

Podobają wam się całe arty Creepaterii? Która upiorka ma waszym zdaniem najlepszy obrazek?


7 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się Cleo, trochę mniej Draculaura a najmniej Hoowleen

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala ma rzeczywiście strasznie nudną pozę, jednak zachwycona jej butami, są cu-do-wne! Kolory stroju i włosów mnie nie zadowalają, są nieciekawe...nie widzę również u niej kolczyków, to dodatkowy minus z mojej strony. Jednak zachowała swoją słodycz i niewinność, moja ocena: 4\7
    Cleo również mnie nie zachwyciła, zmiana pasemek wyszła na +, mam nadzieję, że nie dodadzą jej brokatu bo to zniszczy cały efekt. Sukienka sama w sobie nie jest zła, nawet bardzo ładna, ale jakoś nie pasuje mi kolorystycznie... jakoś tak... zlewa się z fryzurą. Przyznaję rację Aleksie, buty odwracają uwagę od reszty lalki. Moja ocena: 5\7
    Howleen wygląda tu najlepiej, włosy podobają mi się tak samo jak w rudej i różowej wersji wilkołaczki,. Buty są prześliczne, ale tylko na rysunku, wiem jak Mattel przykłada się do takich butków :( Koszulka i spódniczka nie przyciągają zbytniej uwagi. Bransoletka jest wspaniała, a poza extra! Moja ocena: 6.5\7
    A jaka jest WASZA ocena?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba poza Cleo i Leenie. I mnie właśnie te pasemka niezmiernie przekonują *-* Ogólnie ma fajną stylizację tutaj. A Cleo patrzy z takim obrzydzeniem na tą tacę, bardzo to do niej pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sa nowe lalki : Catrine,Rochelle,Ghouli i Abbey.Abbey i Gholia sa ze Sweet Screams.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że Draculaura jest podobna do siebie na artach, ale przeginają o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. W gazecie MH jest art Howleen Creepeteria.

    OdpowiedzUsuń
  7. lalka jest cudna *_* podobają mi się arty Cleo i Draculaury, ale Howleen nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)