sobota, 19 kwietnia 2014

Dokładniejsze zdjęcia promocyjne NS

Pojawiły się dokładniejsze zdjęcia promocyjne najnowszych lalek NS.
Poprzednie nie były raczej w dobrej jakości,dodatkowo zasłaniały je po części napisy.
Teraz pojawiły się lepsze zdjęcia Twyli,Gigi i Catty. 
Co prawda nie są idealne,ale o wiele dokładniejsze niż te wcześniej.
Z najnowszych członków tej serii brakuje jeszcze Billy'ego.
Ponieważ w poprzednim poście oceniałam te lalki,nie będę tego robić ponownie.

-Catty
 
-Gigi
 
-Twyla
 
Wszystkie trzy dziewczyny wyglądają naprawdę upiornie. 
Myślę,że mogłabym się skusić na Catty,choć niezbyt korzystnie tu wyszła,jak wspominałam wcześniej. 
Jestem zadowolona z tych lalek, postarali się przy nich.

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej?


8 komentarzy:

  1. Upiorki wyszły strasznie ładnie *w*
    gigi jest śliczna!

    All, wesołych świat! c:

    ~Arghantone Malik (niezalogowana)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę mieć Twylę! I ja również życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Laleczki są śliczne *-*
    I ja równeż życzę WESOŁYCH ŚWIĄT!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne .o.
    Jak już będą w Polsce, może się skuszę na Gigi...

    OdpowiedzUsuń
  5. One są śliczniutkie!!
    Katy mi się bardzo podoba tak samo jak Twyla i Ggi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie 3 wyszly ekstra :3 Moze sie skusze na Gigi, juz taka wyzwolana od lampy :D Ja czasem nadmiernie doszukuje sie symboli, a w tej widze wlasnie wyzwolenie :DD Skusilabym sie tez na Cat i Twyl, gdybym ich juz nie miala :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)