piątek, 4 kwietnia 2014

Cleo I ♥ Fashion

Dostałam informację, że całkiem niedawno w Internecie zagościły promocyjne fotografie Cleo z serii I Heart Fashion. 
Może, tak na początek, zacznijmy od zdjęcia, na którym Córka Mumii występuje w całej okazałości.

Strój, który lalka ma na sobie, jest dość ładny, ale niezbyt pomysłowy. Ubranie po naszej prawej jest skromne, aczkolwiek bardzo podoba mi się sposób, w jaki zostały wykonane rękawy. Strój po lewej jest trochę bardziej skomplikowany i uważam, że dobrze pasuje do Cleo. Mimo wszystko, najlepsze ubranie to to, które postać ma na sobie (za cudowną kolorystykę *O*).


Fryzura dobrze pasuje do wyglądu Cleo, podobnie, jak makijaż. Koncepcja na kolczyki jest bardzo dobra i niezmiernie się cieszę, że ten pomysł nie był wykorzystany wcześniej.


Jestem zauroczona tą torebką *.* Wzór idealnie współgra z miejscem, z którego pochodzi Cleo, czyli Egiptem. ,,To coś'' wokół przypomina mi ''koronę'' Juliusza Cezara :P


Buty mają wzór identyczny, jak te ze Skull Shores. Jedyną różnicą jest kolorystyka. Nie zmienia to jednak faktu, że ''obcas'' bardzo mi się podoba.

Co sądzicie o Cleo I Heart Fashion? Co byście w niej zmienili?
Za info dziękuję Nikki Reaper


11 komentarzy:

  1. Ta torebka jest przemalowana z Picture Day

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaje mi się. a co do lalki to cudna *_* ubrania piękne, nic nie trzeba zmieniaać <33

      Usuń
    2. Tak, to torebka z Picture Day. Mam tą lalkę, więc wiem. W PD jest turkusowa ze złotą ob ramówką skarabeusza.

      Usuń
    3. Do: SelTini Stomez i Klaudii K
      Klaudio, posłuchaj, SelTini Stomez ma rację, jak chcesz zobacz sobie link: http://www.overstock.com/Sports-Toys/Monster-High-Picture-Day-Cleo-De-Nile-Doll/8019473/product.html i zrób zooma na torebkę. Teraz ty SelTinio Stomez komentarze pod postami służą do WYRAŻANIA SWOJEGO ZDANIA NA TEMAT POSTA a nie do kłócenia sie z innymi użytkownikami. Stwierdziłaś fakt: przemalowali ją z Picture Day. Klaudia K również wyraziła swoje zdanie: (cytuję) "Nie wydaje mi się(...)." Ty nie musisz powtarzać tego co już mówiłaś. Klaudia K pisząc odpowiedź na twój komentarz na pewno go przeczytała. Jeśli chcesz się kłócić z innymi załóz sobie konto na forum lub innym czacie i nie zawracaj dziewczynom głowy. Ok?

      Usuń
  2. Uwielbiam tą lalkę ! *_* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękność ^^

    Sweet Draculaura

    Ps. W pudełku od filmu S,k,a! była ulotka,a w niej... Zapowiedź DVD FF! Po polsku będzie to ,,Upiorne połączenie"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Ale ja już mam Cleo DT, więc jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mi się tylko wydaje, ale te buty po lewej to po prostu przemalowane buty Ghouli na skuterze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się ten obcas podoba, takie femdom :P (i znowu poziom zboczenia będzie za niski, by zrozumieć żart xD). Fajny zestaw, podoba mi się tunika po prawej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka grzyweczka *0*
    Buty boskie :D
    Chyba sie postarali przy tej lalce c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)