środa, 9 kwietnia 2014

Jane w nowym ubraniu,niedługo w nowych odcinkach!

Pojawił się kolejny ciąg odcinków Monster High o Jane.
 Dorobiła się nawet nowego stroju!:
 
Uważam,że jest śliczna <3 Ta sukienka jest upiorna!
Zostanie wznowiona jej historia. Na razie,widea są dostępne tylko po hiszpańsku.
Niestety coś było nie tak z linkiem i oknem odtwarzania (strona hiszpańska nie odpowiada),dlatego muszę 
wam opowiedzieć tylko ich fabułę. Ponieważ nie znam się na hiszpańskim,wszystko jest na zasadzie domyślania się o co chodzi.

1 odcinek:
Opowiada o tym,że Jane decyduje się wreszcie zaprzyjaźnić z całą upiorną gromadą.
Zwierzaki dają jej wskazówki. Niestety zjawia się pan Hack i straszy upiorki. 
Okazuje się,że potrzebny mu był tylko worek z lodem,ponieważ bolał go ząb (?).

2 odcinek:
W Straszyceum urządzają dyskotekę. Tematem przewodnim jest dżungla. 
Cała ekipa chce,aby Jane tam poszła. Widzimy tam kolejny raz dziewczyny w strojach DDG.
Jane nie jest przekonana do tego,że zostanie królową balu. Przychodzi jej się zmierzyć z Toralei (ona również ma nową sukienkę,jednak jest tego samego kroju,co ta,która jest 
dołączona do Venus I ♥ Fashion).

Ogólnie pierwszy odcinek jest trochę słaby. Opiera się na bezustannej ,,gadaninie''. 
W drugim jest już trochę akcji,spodobał mi się o wiele bardziej.
Jane jest w nowym stroju,trwa dyskoteka,wszyscy się bawią.
Bardzo bym chciała,aby Jane powstała w serii DDG <3 Straszliwie mi się tu podoba. Liczę też,że w końcu wydadzą też Cleo,Frankie i Clawdeen z tej serii,bo już nie pierwszy raz widzimy ich w tych strojach.

Podoba wam się Jane w nowym stroju? Chcielibyście,aby miała swoją kolejną lalkę? 
Co sądzicie o odcinkach?






10 komentarzy:

  1. wiecie że jest już video monster high strach kamera akcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŻAL MI CIĘ!!! Nie przeglądasz chyba bloga bo ten film już z miesiąc jest. Strasznie jesteś szybka

      Usuń
    2. miesiąc nie moze byc chyba ze wersja angielska bo polska weszła 5 kwietnia a po drugie dopiero c zaczełam być na tym blogu weż sie ogarnij dziecko

      Usuń
    3. może nie widziała ?!

      Usuń
    4. Carlotte.de.gros po pierwsze nie mów do mnie dziecko bo nic o mnie nie wiesz po drugie premiera filmu była 3 kwietnia a w necie było 11 marca i po trzecie nie wiedziałam że dopiero zaczynasz więc nie obrażaj mnie bo na pewno jestem starsza od cb i ja sama przepraszam za to co napisałam

      Usuń
    5. Ty o niej też nie wiesz, ile ma lat, Aleksandro. I nie miej takich pretensji, że ktoś coś przeoczył o.O

      Usuń
    6. pierwsza wypowiedź film jest już miesiąc
      druga wypowiedż premiera była 3 kwietnia a film jest od 11 marca .....
      ok nie kłóćmy się

      Usuń
    7. Ok tak będzie najlepiej i my też się nie klocmy Victoria

      Usuń
  2. wideo i jest po polsku ( dubbing ) na interneie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)