środa, 23 kwietnia 2014

Sweet Screams wracają!

Myśleliście,że seria SS skończy się tylko na Draculaurze i Frankie?
Otóż nie! Do Sweet Screams ma dołączyć również Abbey i Ghoulia!:
 
Ghoulia jest naprawdę świetna. Taka ,,pstrokata'' i zakręcona <3 Ubóstwiam jej fryzurę! :)
Z szarej zombie'aczki zrobiono naprawdę fajną, kolorową upiorkę.
Na tę chwilę,myślę,że to wydanie Ghoulii najbardziej mi się podoba.

Z Abbey jest już gorzej. Tej upiorce fatalnie jest w różu...
Podoba mi się to,że dano u niej trochę mięty. W miejsce różu wolałabym niebieski lub zielony.
Byle nie ten kolor co jest -.-''

Mam nadzieję,że do ,,słodkich postaci'' dołączy jeszcze Cleo i Clawdeen.
Bardzo mi tu ich brakuje :)

Podobają wam się te postacie? Co o nich sądzicie?


13 komentarzy:

  1. Nie sa zle ale nie urzekaja

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim zdaniem popsuli serie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ghoulia wyszła pięknie, nie mogę jednak powiedzieć tego o Abbey :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropnie wyszła Abbey, Ghoulia też mnie nie zachwyciła. Oby dołączyła jeszcze ta Cleo i Clawdeen o których wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ghoulia <3 Abbey ;-;
    Ghoulia wyszła ślicznie a Abbey koszmarnie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Abbey, co oni ci zrobili?!!! Ghoulia jest fantastyczna, ale Abbey do poprawy.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez kitu , Abbey wygląda jak zarzygana tęczą statua wolności O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy Abbey nie ma takich samych butów jak Draculaura ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow Ghoulia wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa, tu jest ten post XD. W zielonym/niebieskim Ab wyglądałaby zbyt zwyczajnie jak na tę serię, mnie się podoba z różem :3 I ta mięta *o*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)