środa, 18 lipca 2012

Torty

Torty, torty, torty - ach... na samą myśl chce mi się iść do cukierni i... torturować tych pracowników, którzy nie poszli 3 maja do pracy! Tak...moje urodziny wypadają w Święto i przez to ci goście z cukierni nie narysowali mi na torcie czaszki z MH! No cóż... do przyszłego roku się poczeka. A wy mieliście już swój upiorny tort z Monster High na urodziny?
A tego tortu to już zazdroszczę na maksa... no... raczej lalki:p

EDIT od Aleksa:
Ja jeszcze znalazłam ładnie torty z MH ;) Jeśli znajdę więcej, będę je tu dodawać ;P

http://1.bp.blogspot.com/-kYGQYZDRl5U/UT4TYqiL_uI/AAAAAAAAKII/8u-Vk7W0SrI/s1600/DSC05091copia.jpg http://4.bp.blogspot.com/-BwEUGSZwB6U/UTOBmiJJjMI/AAAAAAAAKAM/e9FR7EisRJk/s1600/DSC04831copia.jpg http://4.bp.blogspot.com/-EsfUmqRWZAo/UR5n9onr_WI/AAAAAAAAJng/3eH5y2X7uHg/s1600/DSC04483.JPG
http://1.bp.blogspot.com/-z2HgAfl2aoI/URk-txfU10I/AAAAAAAAJgQ/MfUijDK7eVg/s1600/DSC04442copia.jpghttp://3.bp.blogspot.com/-u687dXdVMaw/UP7hT0wVmZI/AAAAAAAAI0M/7Zo8T1Uw5gc/s1600/DSC04053.JPGhttp://4.bp.blogspot.com/-wr03Xp6Tz-o/UL-zOuZQYsI/AAAAAAAAHQY/8zPeJwUUMio/s1600/tarta+bolso+monster.jpghttp://1.bp.blogspot.com/-6qnmsZLrr-A/ULvSKYEibmI/AAAAAAAAHNI/OWIdsN3Yx0k/s1600/tarta+frankie+stein.jpg
 
 

Oczywiście tortów jest o wieeele wieeele więcej! Wybrałam tylko parę najciekawszych ;)

25 komentarzy:

  1. Chciałam, ale nie robili -_- moja pechowa 13 miała być w stylu MH tylko torta brakowało! Zrobiłam wszystko Qizy,ozdoby, a guzik bo tortu brak odpowiedniego, wytargowałam tylko różową posypkę -_- Te barbie,gdzie jest nemo itd. są od 10 lat i jeszcze nie wprowadzili nowych ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla porównania ja miałam urodziny w wielki czwartek i wogóle nie mogłam ich obchodzić!

      Usuń
  2. Chciałabym ten fioletowy tort ;( ciekawe kto jest tym szczęściarzem i go dostał - hmmm... na pewno nie polak prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. TEN CZERWONY TORT (2 obrazek) nie jest prawdziwy!Nie widzisz nóg lalek z tyłu?

    OdpowiedzUsuń
  4. wiecie jak się robi czwarty tort? Ja widziałam taki barbie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczesz babke wkladasz w nia lalke ozdabiasz lukrem i masz


      Usuń
  5. Jak jest ten 4 tort,ten z Franki,to ta ,,spódnica" to jest tort,czy materiał?
    Bo wygląda jak tort,ale to jest CHYBA nie możliwe żeby tak zrobić.
    No dobra,możliwe,ale pewno trudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest już tort - ja uważam że to tylko lalek brudzenie -_-

      Usuń
    2. Ja miałam taki sam tort ale z Draculaury. Robi się kopczyk koloru np. różowego i wciska się w niego lalkę od pasa do końca nóg owiniętą folią. Masz tort monster high. Proste i logiczne, tak?

      Usuń
  6. ja miałam takie szczęście że miałam tort z monster high a właściwie z cloden wolf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CLAWDEEN! Niby fanka a imienia napisać nie umie. Co do mnie chciałabym trot z draculaurą mieć :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co to kur** ma być?!
    Nic z tych reklam czy czegoś tam nie rozumiem... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam 1 lutego tego roku 11 urodziny. A że moi rodzice są po rozwodzie miałam dwa torty:) Jeden dzień po prawdziwej dacie,a drugi miesiąc. Na jednym była lalka Draculaury Basic i żółw(na moje życzenie),a drugi był cały czarny. Jak się go jadło,robił się czarny język :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzieliłabyś się a nie zama zjadłaś!!!
      Ja tu głoduje, bo mi się ulubione ciasto skończyło a ty nawet kawałka tortu nie chcesz dać!!!

      ^^

      Usuń
  16. zazdroszczę wam ja mam 10 lat i mi mama zrobiła taki tort jak na przyjęcia do PRACY!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)