środa, 11 lipca 2012

Monster High i... zaginiony 13 rozdział

Zapewne większość z was czytało pierwszą część książki Monster High. Jest w niej zaginiony 13 rozdział, a teraz mam dla was świetną wiadomość... Nowy konkurs Monster High:
Jak widzicie w piątek trzynastego (czyli za dwa dni) odbędzie się nowy konkurs. Pewnie nagrodą będzie właśnie wydanie pierwszej książki Monster High z zaginionym rozdziałem 13. Konkurs organizuje grupa Monster High oraz Bukowy Las, który wydawał wszystkie części Monster High po Polsku.

4 komentarze:

  1. Biorę udział !!!
    Chociaż pewnie i tak nie wygram bo farta mam tylko na nk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupie -_- I teraz tylko ci co wygrają będą znali ten rozdział - czuje się z lekka oszukana bo zapłaciłam za całą książkę a nie za niedokończoną ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Anonimowy:
    Ten rozdział jest w necie, wystarczy tylko poszukać! A nagrody są inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żal zapłaciłam za książkę i muszę kupować jeszcze jedną z 13-rozdziałem żal

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)