sobota, 7 lipca 2012

Historia Czerwonego Kapturka - Clawdeen Wolf

Znalazłam już pierwszą z trzech historii z serii Scary Tales. Jak sam tytuł wskazuje, opowiada o Czerwonym Kapturku. Miłego czytania!

Czerwony Kapturek nosił czerwony kapturek oraz gdy była pełnia księżyca wzięła kosz słodyczy i zamierzała odwiedzić chorą babcię.
-Idź ścieżką, nie rozmawiać z nikim obcym i przejść bezpośrednio do babci.
-Tak, mamo. - powiedziała tak w pośpiechu, z myślą, że nie jest już małym wilczkiem.
I poszła z koszem słodyczy dla jej babci i tak, jak ją mama ostrzegała, miała być ostrożna, ale nie wiedziała co ją czeka.
 Przechodziła ścieżką, gdy zobaczyła jego płonące włosy, włosy Rossa, gdyż tak się zwał.
-Cześć, Czerwony Kapturku! - powiedział głośno. - Jest dość późno, by spędzać czas na zewnątrz.
-Idę do babci, dać jej ten koszyk, a tak w ogóle świeci księżyc, więc nie mam się czego obawiać.
Ross starał się ją nakłonić, żeby oddała mu koszyk, ale ona wiedziała, że musi go dać babci.
Więc czekał, aż straci są z oczu.
-Wiem, co zrobię, żeby ten koszyk był mój.

Ross przeszedł skrótami do domu babci i ubrał się jak ona, by dostać słodycze.
Zauważył, że babcia gdzieś wyszła, więc szybko się położył i wysłuchiwał przyjścia Czerwonego Kapturka.
-Proszę wejść. - powiedział, naśladując jak najlepiej głos babci - Jestem zbyt słaba, żeby wstać, tak więc nie krępuj się i wejdź.
Czerwony Kapturek wszedł do domu i powiedział babci, że przyszedł zobaczyć, czy wszystko z nią w porządku.
-Dlaczego twoja skóra jest taka blada, babciu?
 -Jestem tu zamknięta i rzadko wychodzę na dwór i dlatego zbladłam.
-A dlaczego twoje uszy wydają się takie małe?
-Och, kochana, są ukryte pod moją czapką.
-Moja babcia ma długie i ostre zęby, a ponieważ ty ich nie masz, wiem, że to ty, Ross.
Czerwony Kapturek odkrył plan Rossa, więc uciekł z domu. Czerwony Kapturek pomyślał ''Skoro Ross chciał słodycze, mógł po prostu poprosić''.
I wszyscy żyli potwornie długo i szczęśliwie.

Całą historię przetłumaczyłam z jakiegoś portugalskiego bloga (trwało to ponad godzinę, więc proszę nie kopiować tej historyjki, albo chociaż napisać skąd ją wzięliście). Podejrzewam, że niedługo będzie kolejna część. Teraz wystarczy tylko czekać.
Co sądzicie o przygodzie Czerwonego Kapturka?

3 komentarze:

  1. wwwwwwwoooooooooowwwwwwwwwwwwooooooooowwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A podasz z jakiego bloga to wziełaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)