piątek, 6 lipca 2012

Cleo i Clawdeen Skull Shore - lalki

Na pewno kojarzycie lalki Cleo i Clawdeen Skull Shore. Wyglądają one tak:
Niektórzy są zasmuceni tym, jakie mają stroje. Szczerze mówiąc, ja również. Ale jak w każdej lalce jest haczyk. Może o tym nie wiedzieliście, ale te stroje można zdjąć, a pod nimi kryją się stroje kąpielowe:
Zdziwieni?
Cieszę się, że jednak można zdjąć te stroje, bo kto kąpałby się w takim stroju, jaki ma Cleo (chodzi mi o ten na pierwszym obrazku), a wy co o nich sądzicie?

8 komentarzy:

  1. Fajne, ale i tak uważam że się nie postarali - ej a ktoś by mi podał stronkę gdzie można kupić NORMALNĄ Frankie Stein lub Toralei? (Cena mnie nie obchodzi)(NIE NA ALLEGRO)?
    Jeśli ktoś ma stardoll niech pisze do gaga0707 jeśli nie to tu pliss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprostu wposujesz lalki monster high do kupienia i już lub monster high censa i masz już

      Usuń
  2. http://www.zabawki24h.pl/pl,product,upiorni_uczniowie_monster_high_toralei_stripe_x4636_x4645,3025.html tu masz toralei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się patrzy -_- Pisze że nie dostępna

      Usuń
  3. http://www.ceneo.pl/15432954
    http://r.twenga.pl/g3.php?pg=VDs2ODcyNDkwMDU5MjEyNDAwODA0OzI3NzEyMjE7aHR0cDovL2VzbW9rLnBsLzcxNSxNT05TVEVSLUhJR0gtVVBJT1JOSS1VQ1pOSU9XSUUtVE9SQUxFSS1YNDY0NTtlNzkxMzY4MjZmMjdhNGRkMWVhNWVmMTBkZTg4OTJiMg%3D%3D&dac=1
    http://r.twenga.pl/g3.php?pg=VDs0MTY5MzQwOTUwMjA1ODExMTM3OzYzNzQ0O2h0dHA6Ly93d3cubWlraS5jb20ucGwvbW9uc3Rlci1oaWdoLS8xMzM5NC1tYXR0ZWwtbW9uc3Rlci1oaWdoLXVwaW9ybmktdWN6bmlvd2llLW4yODUxLWZyYW5raWUtc3RlaW4uaHRtbDs0YmEwOGEzZDFkOTAxMzE3MTMwNWZjY2JmODQ3YTQwZg%3D%3D&dac=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też pisze że Towar chwilowo nie dostępny - ale dzięki,że próbowałaś. Założyłam konto i z allegro zamówiłam torelai - Straszny problem jest teraz z lalkami Basic, tyle tych serii powymyślali, ale żeby podstawową wersję dać jeszcze to już nieee, bo przecież są nowe!

      Usuń
    2. Basic już wycofali a też chciałam kupić

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)