niedziela, 8 lipca 2012

Kopiarstwo - znowu:(

Znalazłam pewien blog, a mianowicie ten. Również jest o Monster High. Natknęłam się na post ''Pierwsza historia z trzech z serii Scary Tales''. Przeczytałam całe i... wszystko skopiowane z tego bloga. A najciekawsze z tego wszystkiego jest to, że to już drugi skopiowany post. Postanowiłam dodać screeny, gdyż wiem, że autorka posta niedługo go usunie.




A to jeszcze nie koniec. Jeszcze wcześniej druga autorka bloga skopiowała ten post. Oczywiście, gdy jej o tym powiedziałam usunęła go, ale od czego jest przycisk Print Screen?

Radzę powiększyć wszystkie obrazki, aby zapoznać się z treścią.

18 komentarzy:

  1. Po pierwsze nie nie skopiowałam to od Ciebie. Znalazłam to na portugalskim blogu i po prostu przetłumaczyłąm. Zaraz o Tobie napiszę na moim blogu i powiem, że poprostu rujnujesz inne blogi pokazujesz, że chcesz aby twój był najlepszy proszę abyś to usunęła bo na prawdę w tym momencie rozpędziłąś wojne myślisz, że to miłe jak ktoś obraża innych blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno. Ja się nie chce kłócić w przeciwieństwie do Ciebie, ale na serio ja Ci nic nie zrobiłam. Tam tom historyjkę sama znalazłam, a ten drugi post nie wiem o czym to nie ja pisałam, więc czemu mi to robisz powiedz mi? Na prawdę mi już z samych wpisów przypominasz osobę, która za wszelką cenę pozbywa się konkurencji i to w taki sposób by cierpiała.

      Usuń
    2. Tak... jasne i niby wpis z mojego bloga też sama napisałaś? I całkiem przypadkiem wyszło tak, że był identyczny... nie pogrążaj się...

      Usuń
    3. Tylko, że ja zrobiłam w jednym momencie opowiadania błąd (specjalnie):
      -Idź ścieżką, nie rozmawiać z nikim obcym i przejść bezpośrednio do babci.
      Zamiast rozmawiaj jest rozmawiać, a zamiast przejdź jest przejdź. Sama widzisz - skopiowałaś julien.

      Usuń
  2. Sądzę , ze to jest nie fer. Ale z drugiej strony skoro to jest oryginalna bajka , a nie wymyślona przez ciebie to nie powinnaś się denerwować. W takim przypadku (gdyby to był oryginał bajki) wszyscy by mogli to ściągać. Ponad to skąd ty bierzesz te informacje. Nie ściągasz albo nie czytasz nowości na innych blogach? O to chodzi , dowiadujemy się nowości z naszych źródeł informacji. Ale ludzie nie ściągajcie od niej, jak już , spróbujcie zinterpretować samemu tekst!
    P.S
    Lubie twojego bloga , bardzo!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą ;) no ale mój post był w dokładnie ściągnięty, a go ja go pisałam sama

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz pisać na tych obrazkach swój link (na środku) i gdy ktoś skopiuje to będziesz widziała że to z twojego bloga :) ( Twój blog jest SUPER)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można też porównać daty wstawienia tego na bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wasza juliet jesteś pojebana!!! Zamieść się to na twoim blogu i wiedz że ja jestem za tym. I możecie się to usuwać ale najlepiej jak to zostanie. Wszyscy będą wiedzieli że jesteś głupią kłamczuchą idiotko

    OdpowiedzUsuń
  7. Julita specjalnie napisałam z błędem też to skopiujesz???

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. fgfgkfjgfkdjgfkj

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)