czwartek, 26 lipca 2012

Bratzillaz plagiatuje Monster High?

Jak wszyscy dobrze wiemy, Monster High to bardzo znana i dobrze sprzedająca się marka zabawek. Może nawet zbyt dobra? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że ''Bratzillaz'' skopiowało lalki Monster High. Oto zdjęcia dla porównania:
Pierwszy przykład
Cloe z Bratzillaz:
Draculaura z Monster High:
Drugi przykład
Yasmin z Bratzillaz:
Clawdeen z Monster High:
Trzeci przykład
Meygana z Bratzillaz:
Robecca z Monster High:
Czwarty przykład
Jade z Bratzillaz:
Meowlody z Monster High:
Piąty przykład
Sasha z Bratzillaz:
Frankie z Monster High:
Co sądzicie o tej całej sprawie?


24 komentarze:

  1. dlaczego usuneliście moje posty ja miałam takie same i mam dowód bo ktoś ten post skopiował dlaczego usuneliscie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak skopiowałam ona skopiowała odemnie pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  3. pierszy blog o monster high skopiowała ale jak tak to łaski nie robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są małe szanse, że skopiowała, a tak w ogóle i tak byśmy cię niedługo wywaliły, bo twoje posty nie są poprawne ortograficznie i ciężko je zrozumieć. A do tego te zdjęcia...

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś chciała wiedzieć, to wiedziałam o tym durnym bratzillaz dawno, ale nie mogłam ułożyć dobrze posta. A tak w ogóle, to nazw nie było napisanym w tamtym poście.

      Usuń
    2. Mogłabyś tak nie klnąć? -.-'
      PS.:Wiedz,że nie zrozumiałam co 5 słowo.

      Usuń
  7. Ale naprawdę chamstwo z tym skopiowaniem lalek!
    To tak jakby chcieli żeby MH odwaliło za nich robotę - wymyślanie włosów,ubrań itp.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym się na waszym miejscu nie kłóciła. sądziłam, że to najlepszy blog o monster high w ankiecie a jednak się myliłam przez te kłotnię możecie stracić wielu fanów. Lorraine Torres możesz wywalić Anne ale ona jest dla mnie super redaktorką nawet taką samą jak ty. a do ciebie mam wielki szacun. a tak konkretnie to co zrobisz jak wywalisz Anne , kolejny casting na redaktora ostatnio jak zrobiłaś casting shila odeszła po nie całym tygodniu. ale do Anny też mam zastrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: Nigdy, ale to przenigdy nie wywalę Anne, bo to moja koleżanka z klasy i gdyby nie ona blog nigdy by nie powstał. A tak w ogóle ona też ma prawa administratora. Po drugie: Shila odeszła dobrowolnie. Po trzecie: Nikola ''wybłagała'' bycie redaktorką, ale jej posty były ciężkie do zrozumienia i całe trzeba było poprawiać. Po czwarte: Fajnie, że w końcu nas ktoś odróżnia:p

      Usuń
    2. a ja cieszę się że w końcu ktoś docenia anonimka który stara się pomóc

      PS.coś o plagiacie. masz racje

      Usuń
    3. Tak ja odeszłam dobrowolnie bo nie miałam czasu na prowadzenie dwóch blogów :)
      Doszłam do tego bloga bo to go najczęściej przeglądam bo jest jednym z lepszych mam nadzięję że mój blog będzie kiedyś taki fajny jak twój :)

      Usuń
  9. te bratz są obleśne a monster high jest piękne i w tym tkwi różnica

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłyście, że każda z Bratzillaz ma kapelusz czarownicy na głowie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłyście, że każda z Bratzillaz ma kapelusz czarownicy na głowie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WIEM COŚ O TYM PODOBNO BRATZZILLAS CZY HAJOŚ TAK MIA ŁY WYJŚĆ JUŻ W 2005R. ALE FABRYKA NAWALIŁA NIE JESTEM PEWNA ALE TO MOŻE BYĆ NA ODWRÓT ŻE TO MH ODWAPIA OD BZ

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam żę każdy fan monster high na to nie pójdzie. Nie kupie tych kopi :( Widziałam że zrobili "Create a your Withes"! To jest szczyt wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jade bardziej podobna do C.A. cupid

    OdpowiedzUsuń
  16. Błagam was naprawdę ???? Czy lala ma połowę ciała inną od drugiej jak Cloetta ?.GDZIE YASMINA SKOPIOWAŁA CLAWDEEN JEDYNE CO SIĘ ZGDZA TO KOLOR WŁOSÓW.U ROBECCI I MEYGANY SZKODA GADAĆ.ZGADZA SIĘ TYLKO PASJA I FALOWANE WŁOSY.JADE W NICZYM MI NIE PRZYPOMINA MELOWDY.A SASHABELLA MA TYLKO FRUZYRĘ TAKĄ SAMĄ.LUDZIE BRATZILLAZ NIE KOPIUJĄ MH !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)