wtorek, 17 lipca 2012

Prace na konkurs ''Stwórz własnego potwora''

Pamiętacie konkurs w trzecim wydaniu gazety Monster High? Polegał on na narysowaniu wymyślone postaci z Monster High. Ponieważ ja i Dominika nie wygrałyśmy, możemy w końcu umieścić nasze prace:
Ann Danvers - córka czarownicy(praca Dominiki):
Dustine Butterfly - pół-człowiek, pół-motyl(moja praca):
Deville Hellish - córka diabła(moja druga praca):
Nie mogłam się zdecydować, którą pracę wysłać, to wykonałam naukowy wybór (Wpadła bomba do piwnicy, napisała na tablicy...:D) i wypadło na Dustine.

5 komentarzy:

  1. Wasze dziewczyny są odlotowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja brałam, mogę ci przysłać pracę. Ale tych prac jest 79 w teczce i 20 w pudełku. Oraz 34 w wielkim pudle, i 56 w kartonach, ale po 56 w każdym kartonie. Super są ale prześle Ci je po 6 tygodniach, bo te teczki, pudła, i kartony są w moim starym domu, a jedzie się tam z 5 godzin, więc przesyłane zajmie mi 6 tygodni. Spoko >.<

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)