piątek, 4 września 2015

Search Inside + nowe polskie piosenki: Szukając siebie oraz Miasto kocha mnie

Ogólnie, na wstępie bardzo chciałabym zaznaczyć, że z piosenkami z musicalu jest straszny bałagan, także wpis może wydać się wam odrobinę chaotyczny. Pamiętacie, jak w tym poście wystąpiły problemy z video? Teraz polska wersja jest już dostępna, ale jedynie na stronie. Na You Tube dodano tylko trzy wersje językowe ''Search Inside'', a mianowicie hiszpańskaniemiecka oraz angielska:
Piosenka bardzo mi się podoba, jedna z moich ulubionych z filmu. O dziwo, bardzo lubię niemieckie wersje utworów, niestety niezbyt przepadam za hiszpańskimi tłumaczeniami. Do gustu przypadło mi przesłanie oraz sposób zaśpiewania tego wszystkiego, bo naprawdę wpada to w ucho :D

Na początku wpisu dodałam informację, gdzie możemy znaleźć polską wersję piosenki powyżej.  Z resztą, jeśli wejdziecie teraz na monsterhigh.pl spotka was małe zaskoczenie, ponieważ nie tylko znajdziecie na niej ''Szukając siebie'', ale i ''Miasto kocha mnie''!:
Od razu uprzedzam was z problemami, które mogą wystąpić. Piosenki zmieniają jakość w trakcie oglądania oraz czasem trzeba odświeżyć stronę, aby załadowało się takie ''okienko z piosenką'':
 
''Szukając siebie'' już oceniałam w linku, który podałam na samym początku, także poddam ocenie jedynie drugi utwór. Ogólnie, ''Miasto kocha mnie'' bardzo mi się podoba, jedna z lepszych piosenek śpiewanych po polsku. Do tego, jestem zdania, że posiada najbardziej interesujący teledysk i pokazuje więcej scen z filmu, niż wszystkie dotychczasowe. Niestety, w pewnych momentach słowa się nie zgadzają...
(EDIT!: Piosenki ze strony zostały usunięte, a pierwsza z nich została dodana na YT!)
   

Co sądzicie o tych piosenkach? Która najbardziej przypadła wam do gustu?

8 komentarzy:

  1. W końcu "Miasto kocha mnie!" :D Moje prośby zostały wysłuchane! Jeszcze tylko "Imperium" i "Ukradniemy show"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I "Miłość burzą jest" i "Wybacz, to koniec"

      Usuń
    2. Chodzi mi o to co pisałem w poprzednim poście o piosenkach, że czekam akurat na te trzy, a pozostałe mogą się ukazać kiedy chcą, nie zależy mi zbytnio na nich.

      Usuń
  2. Znów piosenki zniknęły. No ja kota dostanę z tymi utworami z filmu -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukając siebie jest w zwykłych filmach, a Miasto kocha mnie usunęli, bo pewnie popełnili błąd i za szybko dodali XD

      Usuń
    2. Świetnie xD Oczywiście, musieli usunąć, akurat Miasto ;---;

      Usuń
  3. Widzę, że bardzo się postarali z napisami w Szukając Siebie. Obejrzałam jakieś 30 sekund i już że 4 literówki ;_;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)