piątek, 29 sierpnia 2014

Inner Monster - odcinki

Przepraszam was za moją nieobecność na blogu. Miałam duże problemy z internetem. 
W sumie, do teraz mam, ale na szczęście udało mi się teraz dla was napisać. 
Jednak przejdźmy do tematu. Pewnie komuś spodobały się lalki IM. Jednak nie do końca wiadomo, skąd one się wzięły. Otóż one nie są prawdziwymi potworkami. Jakiś czas temu opublikowano nowe odcinki, które pokazują, że są one jedynie wymysłem Ghoulii, ,,aplikacją'' na iTrumny uczniów. Każda Innerka rozumie swojego właściciela i upodabnia się do niego. 
Jeśli chcecie zobaczyć, jak sobie radzą z nimi upiorki i upiory wejdźcie w linki poniżej:
 
Jak widzicie, szkole przydaje się pomoc Innerek. Szczególnie Manny'emu i Iris.
Uważam jednak, że to wszystko sprowadza się do ,,nołlajfienia'' uczniów oraz porozumiewania się jedynie przez wirtualny świat. Niby wszystko śmiesznie to wygląda, ale kto z nas woli użyć internetu niż np. zadzwonić i porozmawiać osobiście? To chyba właśnie w te zachowania celuje.
Jeśli chodzi o mnie, uważam, że bardzo dobrym pomysłem było wplątanie IM do odcinków.
Są już nie tylko na YT, ale i na angielskiej stronie MH:
Two Inner Monster webisodes are up on monsterhigh.com 

Podobają wam się te odcinki? Co sądzicie o Inner Monster?


2 komentarze:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)