piątek, 15 sierpnia 2014

Robecca Coffin Bean

Przedwczoraj pojawiła się ubieranka Robeccy CB. Cóż, szczerze mówiąc,kiedy funpage strony zniknął z Facebook'a, coraz gorzej jest się w tym wszystkim odnaleźć i jest to dość niemały kłopot.
Jednak dość marudzeń. Jeśli chcecie zagrać w tą grę to tutaj daję link.
Poniższy obrazek przedstawia, jak SS ubrało tą upiorkę:
 
Mam dla was również screeny:
 
Dół pozy wzięto od serii Art Class. Jeśli chodzi o całokształt ubieranki, jest niezła. Tło nawiązuje do serii i nie zlewa się z upiorką. Szafa Robeccy jest całkiem dobrze wyposażona. Najbardziej zostały dopieszczone bluzki. Muzyka jest fatalna, przesłuchałam ją raz,a potem bez wahania wyłączyłam na rzecz innej.
No,cóż. Jak już mówiłam, gra jest dobrze zrobiona,ale ,,szału nie robi''.
Jestem ciekawa,kto następny stoi w kolejce Starsue.net,jeśli chodzi o monsterki ;)

Podoba wam się ta ubieranka? Zagracie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)